عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برگزاری مصاحبه علمی پذیرفته شدگان آزمون های سطح سه و کارشناسی ارشد دفتر اصفهان

مصاحبه علمی خواهران و برادران طلبه پذیرفته شده در آزمون های کتبی سطح سه و کارشناسی ارشد سال تحصیلی آینده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در مرحله اتمام و اعلام نتایج قطعی قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر صافی اصفهانی رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و سرپرست مؤسسه آموزش عالی مجتهده امین(ره)  دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر گفت: این مصاحبه ها پس از اعلام نتایجِ بیش از ظرفیتِ آزمون کتبی رشته های سطح سه و ارشد برادران و خواهران، از هفته پیش آغاز و رو به پایان می باشد و نتایج نهایی در همین هفته اعلام خواهد شد و مرحله ثبت نام قطعی و اخذ مدارک بلافاصله آغاز خواهد شد.

وی گرایش های سطح سه و ارشد در حال الحاق به سایت آموزشی دفتر اصفهان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی ویژه برادران، آزمون و مصاحبه علمی در مقطع سطح سه در دو گرایش مدرسی علوم عقلی و مشاوره اسلامی و در مقطع کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث، آزمون و مصاحبه علمی در گرایش کلام و عقائد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین صافی در ادامه عنوان داشت: در مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) ویژه خواهران، افزون بر رشته های سطح سه و چهار مرکز مدیریت حوزه های خواهران که در حال برگزاری و تداوم می باشد، آزمون و مصاحبه علمی کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث در دو گرایش تفسیر اثری و نهج البلاغه نیز برای جذب طلبه دانشجو در سال تحصیلی آینده، برگزار شد.

وی افزود: گفتنی است جمعی از اساتید دفتر اصفهان و اساتید دانشگاه قرآن و حدیث همچون حجت الاسلام و المسلمین سبحانی رییس محترم قطب اخلاق و خانواده دفتر، در برگزاری مصاحبه های علمی مشارکت داشته اند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) با اعلام همزمانی برگزاری این مصاحبه علمی در دو مؤسسه آموزش عالی مجتهده امین(ره) و مؤسسه آموزش عالی علامه مجلسی(ره)، افزود: نتایج و اسامی نهایی پذیرفته شدگان در پایان ماه مبارک رمضان پس از بررسی و تلفیق نمرات کتبی و مصاحبه علمی، اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از آن مرحله تکمیل مدارک و ثبت نام قطعی با لحاظ اعتبارات و مجوزهای در اختیار آغاز خواهد شد و از ترم مهرماه سال تحصیلی آینده، گروه های جدید آموزشی شروع به فعالیت خواهند نمود.

حجت الاسلام و المسلمین صافی در ادامه به تاریخچه این فعالیت آموزشی در دفتر اصفهان اشاره نمود و گفت: همانطور که می دانید دفتر تبلیغات اسلامی از سال 88 در راستای تربیت مبلغ تخصصی در رشته های مورد نیاز حوزه و جامعه که فاقد متولی دیگر است، با انعقاد مفاهمه نامه همکاری آموزشی فعال با دانشگاه قرآن و حدیث قم، برگزاری رشته های ارشد در حوزه های کلام، تفسیر و نهج البلاغه و به موازات آن از سال 90 با همکاری تام مرکز آموزش های تخصصی حوزه علمیه قم، برگزاری رشته های سطح سه مورد نیاز مبلغان خواهر و برادر در گرایش های کلام، تفسیر، شیعه شناسی، تبلیغ، مشاوره دینی، مدرسی علوم عقلی و غیره را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این رشته ها غیر از رشته های سطح 3 و 4 حوزه های علمیه خواهران است که هم اکنون در مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره) این دفتر و در قالب مدرسه علمیه مجتهده ایمن(ره) در حال اجراء می باشد.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *