عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

مجمع بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان 95 با ویژه برنامه های متنوع برگزار شد

مجمع بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان با حضور 1200 نفر از مبلغان خواهر و برادر در دوازدهم خرداد ماه 1395 از ساعت 9 تا 11:30 با هدف آماده سازی و سازماندهی مبلغان برای امر تبلیغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد بهارلو رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مدیراجرایی مجمع بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان با اعلام این خبر گفت: در این مجمع از سخنان و رهنودهای حجت الاسلام و المسلمین دکتر واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و حجت الاسلام و المسلمین و المسلمین سالک، رییس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین بهارلو از جمله برنامه ای بر پاشده در این همایش را مناجات خوانی، برپایی نمایشگاه آثار هنری طلاب هنرمند در زمینه خط فرمیک و نقاشی خط اشاره کرد و گفت: این برنامه های ابداعی مورد استقبال طلاب و مبلغان شرکت کننده در همایش واقع وثبت نام از متقاضیان بعمل آمد
وی تصریح کرد: به منظور ارج نهادن به همراهی خانواده مبلغان در امر تبلیغ، همایش یاوران آفتاب ویژه همسران مبلغان در قالب نشست تخصصی  «دلبری و آیین همسری» برگزار شد.
 
رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از دیگر برنامه های برپا شده در کنار مجمع بزرگ مبلغان، همایش بچه های رنگین کمان بیان کرد و گفت: این برنامه در چهار مقطع سنی زیر 7 سال، دوم تا پنجم، مقطع راهنمایی به تفکیک دختر و پسر با همکاری مربیان مجرب تربیت شده این اداره در محل دفتر تبلیغات برگزار شد.
 
وی از شرکت 140 نفر از همسران مبلغان در ویژه برنامه خبر داد و گفت: تعداد شرکت کننده در همایش بچه های رنگین کمان  77 نفر فرزند 7 سال وزیر 7سال و 74 نفر مقاطع دبستان و راهنمایی بوده اند.
 
دبیر اجرایی مجمع بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان از همه دست اندرکاران که در برپایی مجمع ماه مبارک رمضان و همایش یاوران آفتاب و بچه های رنگین کمان کوشش و مساعدت نمودند تشکر و قدردانی کرد.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *