عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

رئیس جدید اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل امور فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مجید شجاعی جشوقانی به سمت رییس اداره فرهنگی هنری منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در حکم صادره از سوی حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالرسول احمدیان آمده است: به این وسیله جناب عالی را که بحمدالله از تجربه و سوابق ارزنده در نهاد مقدس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برخوردار می باشید را به مدت یک سال به عنوان«رئیس اداره فرهنگی هنری » اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی شعبه اصفهان منصوب می‌نمایم.

بدیهی است «بسترسازی در جهت نوآوری و خلاقیت تبلیغی به ویژه تبلیغات نوین و هنری با محوریت فعالیت گروه ها و تشکل های مستقل طلاب علوم دینی و مبلغان حوزوی» ماموریت اصلی اداره مذکور می باشد و شما در این راستا می بایست وظایف زیر را دنبال نمایید:

1- تهیه و پیشنهاد راهبردها و اقدامات فرهنگی و هنری و نوین در چارچوب ماموریت¬های شعبه اصفهان جهت عملیاتی نمودن سیاستهای اداره فرهنگی، هنری با تاکید بر سواد هنری و شناسایی و تربیت هنرمندان و نخبگان حوزوی.
2- همکاری و هم افزایی با قطبها و میزهای فرهنگی و علمی دفتر در راستای مسئله محوری.
3- هویت بخشی و اعتباربخشی و حمایت از تشکل های طلبگی و خدمت گیرندگان در قالب گروه های تبلیغی، انجمن های فرهنگی و هنری و حلقه های علمی و تبلیغی.
4- همکاری و هم افزایی با اداره آموزش های کاربردی، جهت آموزش و توانمندسازی مبلغان و گروه های تبلیغی.
5- حمایت از تولید ،چاپ و انتشار آثار مبلغان در مجلات تخصصی و عمومی در حوزه فرهنگ و هنر اسلامی.
6- طراحی و ایجاد  زیرساخت لازم در ابعاد محتوایی و شکلی جهت تحقق منطقی و پیوسته منظومه تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمت فرهنگی- هنری منبعث از هویت اسلامی- ایرانی
7- همکاری با دستگاهها، موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه فعالیتهای فرهنگی هنری و نوین بر اساس ضوابط مصوب با تاکید به ظرفیت های درونی دفتر تبلیغات.
8- برگزاری پاتوق های فرهنگی(شب شعر، اکران و نقد فیلم، جشنواره های فیلم کوتاه، گردهمایی طنز پردازان، گردهمایی وبلاگ نویسان و…) جهت انتقال تجارب و همگرایی های فرهنگی.
9- اجرایی و عملیاتی نمودن سیاستها و راهبردهای ابلاغی هشت گانه شعبه اصفهان شامل: حفظ و تقویت روحیه انقلابی و ولایت مداری؛ هویت بخشی و اعتباربخشی به تشکل های طلبگی و خدمت گیرندگان؛ ارتقای قابلیت ها و توان مندی های سازمانی (نوآوری، هوشمندی محیطی، قانون مداری، هم افزایی درون سازمانی، بهره وری و استانداردسازی فرایندها)؛ افزایش تعاملات میان سازمانی و ظرفیت های هم افزا به ویژه مراکز حوزوی؛ داده پردازی، کمیّت سازی و توجّه به اهداف کمّی در فعالیت ها؛ بهره گیری از فناوری هایِ نو و افزایش اقدامات فناورانه؛ فرآوری و اشتراک گذاری دستاوردها و محصولات علمی و فرهنگی؛ افزایش تاب آوریِ ساختاری و اقتصادیِ فعالیت ها و اقدامات.

امیدوارم در پرتو الطاف الهی و معاضدت و همفکری همکاران عزیز در دیگر ادارات، در تحقق وظایف محول، توفیق یابید.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *