عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

حضور دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طبق سنوات گذشته امسال نیز در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان میزبان علاقمندان معارف الهی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، محسن صادقی رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر بیان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، امسال نیز با سه غرفه پاسخگوئی، کودک و نوجوان و دستاوردهای قرآنی در سیزدهیمن همین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان که از تاریخ 22 لغایت 28 خرداد ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود حضوری پر رنگ خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه های غرفه دفتر اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت تصریح کرد: فعالیت های دفتر تبلیغات با تشکیل قطب های فکری فرهنگی شکل تازه به خود گرفته است و یکی از قطب های فکری فرهنگی قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی می باشد. همچنین هر قطب دارای چند میز تخصصی وجود دارد که رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس میز تخصصی توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی می باشند.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی های انجام گرفته با اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر اصفهان، مرکز ملی پاسخگوئی به پرسش های دینی و مؤسسه آموزش عالی مجتهده امین(ره، مبلغان تخصصی در سه بخش قرآنی، احکام و خانواده در غرفه پاسخگویی، پاسخگوی سئوال های مراجعین محترم با محوریت قرآن خواهند بود.

رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در غرفه کودک و نوجوان این دفتر نیز با برگزاری برنامه و مسابقه های قرآنی سعی در رقم زدن اوقاتی خوش همراه با آموزه های قرآنی برای کودکان و نوجوانان خواهیم داشت.

وی ارائه و معرفی محصولات و تولیدات قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان شامل کتاب، پایان نامه، برنامه های چند رسانه ای و… را از دیگر برنامه های دفتر اصفهان در این نمایشگاه برشمرد و گفت: با توجه به رسالت اصلی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه که همانا تبلیغ و ترویج آموزه های قرآنی و دینی است در این نمایشگاه نیز سعی شده است در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام پذیرد.

صادقی در پایان گفت: محل قرار گیری غرفه های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در سالن میرداماد (سالن شماره2) واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان است که از ساعت 17 الی 23 پذیرای مراجعین می باشیم.
 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *