عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

حضور مبلغین با رویکرد ترویج و دفاع از دین در محیط مجازی

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: انتظار داریم مبلغان و طلاب امروزی با فضای مجازی آشنا باشند چرا که خاکریز دشمن امروز پشت اندروید است و اگر خاکریز را از دست بدهیم شرایط بر ما غلبه خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی  اظهار داشت: امروز فضای مجازی یک دامنه وسیعی پیدا کرده به طوری زندگی دومی برای مردم تشکیل داده است.
 
وی افزود: این شبکه‌های مجازی قشر گسترده‌ای از مردم از کودکان و جوانان گرفته تا میانسالان و بزرگسالان را درگیر خود کرده، به صورتی که بیش از 43 میلیون نفر از جمعیت کشور عضو شبکه های اجتماعی هستند و بیش از سه ساعت در روز برای این شبکه ها وقت می گذارند.
 
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، شعبه اصفهان گفت: متأسفانه ارتباطات بین همه مردم بدون هیچ نظارت و فیلترینگی صورت می‌گیرد که از جهتی فرصت و از جهتی تهدید است چراکه آسیب‌های متعددی را پدید خواهد آورد.
 
وی با اشاره به ضرورت حضور جدی مبلغان در فضاهای مجازی خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان با رویکرد ترویج، تبلیغ و دفاع از دین در این فضای بزرگ باید حضور داشته باشند که علاوه بر حفظ مجالس وعظ و منابر باید فرصتی را برای فضای مجازی قرار دهند.
 
حجت الاسلام و الملسمین قطبی تأکید کرد: انتظار داریم مبلغان و طلاب امروزی با فضای مجازی و اجتماعی آشنا باشند که این مهم نیازمند آموزش و توسعه توان طلاب است و حمایت ویژه مسئولان را می‌طلبد چراکه خاکریز دشمن امروز پشت اندروید است و اگر خاکریز را از دست بدهیم شرایط بر ما غلبه خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *