عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

خانواده حلقه وصل فرد و جامعه است

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور در فرهنگ سرای خانواده اصفهان با روند فعالیت های آن آشنا و با رییس آن برای چگونگی تعامل و همکاری به گفت و گو نشست.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ابتدای این دیدار با اشاره به جایگاه خانواده به عنوان حلقه وصل فرد و جامعه و اهمیت آن به معرفی فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از لحاظ آموزش و مهارت های تبلیغی و فرهنگی و هنری پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی اظهار داشت: در زمینه های مختلفی بین دفتر و فرهنگسرای خانواده پیوند همکاری وجود دارد که  می توان آن ها را تقویت نمود از جمله در حوزه مطالعات، آموزش های حوزه خانواده و اعزام مشاور و مبلغ خانواده.

وی همچنین از جهت دهی پایان نامه ها به سمت موضوع خانواده خبرداد و گفت: این امر دستاوردهای مطلوبی به دنبال خواهد داشت که تعامل بین این دو نهاد را تقویت خواهد کرد.

وی به محصول مشترک بین این دو نهاد اشاره کرد و افزود: سه نوع محصول وجود دارد، که شامل محصولات مصرفی در قالب بروشور، محصولات رؤیت پذیر مانند نمایشگاه و محصولات عملکردی مانند ارائه محصولی نظیر قلم قرآنی است که دارای عملکرد طولانی مدت و ماندگار است و در حوزه سوم دفتر آمادگی همکاری با فرهنگسرای خانواده رادارد.

در ادامه این دیدار صمیمانه محمد سجادزاده رئیس فرهنگسرای خانواده با اظهار خرسندی و استقبال از پیشنهادهای مطرح شده گفت: فرهنگسرای خانواده که زیر مجموعه سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری است که روند کلی حرکتش در سال های گذشته بر خدمات عمومی بود که انتخاب نقطه مخاطب مسیر اشتباهی بوده است.

وی تصریح کرد: مخاطب عام نیازهایش زیاد و تمامی ندارد و این در حالی است که بضاعت ما محدود است و از طرفی نمی توان کل شهر را پوشش داد و ما به سمت مخاطب خاص تغییر جهت داده ایم.

وی تأکید کرد: نقطه عزیمت از مخاطب عام به سمت مخاطب خاص ما را به چهار گروه خاص هدایت نمود، مخاطب انگیزشی که انگیزش را تقویت می کند و آن مخاطبی است که مرجعیت الگویی و رفتاری برای مردم است مانند اصناف، مخاطب کارگزاران، مجموعه های شهرداری ها و مجموعه های مردمی.

وی در رابطه با مسأله خانواده گفت: چهار تعریف برای حساس سازی نسبت به مسأله خانواده برای ما اولویت دارد که اولاً باید حساس باشد و همراه با گفتمان، فعال و توانمند و امکان شبکه که این مهم در فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی ملموس است.

در ادامه مقرر شد نقطه های مشترک فعلیت ها در قالب تفاهم نامه تعیین و نسبت به هم افزایی آن ها اقدام های لازم صورت پذیرد.

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *