عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

در حال جنگیدن با پشت پرده جریان نفوذ داخل کشور هستیم/ برخی به دنبال طراحی ادبیات جدید درباره اسلام هستند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای اجرا و احیای مطالبات مقام معظم رهبری با رویکرد فرهنگی در حال جنگیدن با پشت پرده جریان نفوذ در داخل کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی پیش از ظهر امروز در مجمع بزرگ مبلغان رمضان المبارک اظهار کرد: باید با سلاح ایمان، تقوا و توکل بر خدا از ولایت‌فقیه و اسلام دفاع کرد.
 
وی افزود: همه تلاش دشمنان برای نابودی اسلام است و می‌خواهند کاری کنند که دیگر اسلامی به معنای اسلام ناب محمدی وجود نداشته باشد، می‌خواهند قرآن و عتبات از بین برود و درحال اجرای این تصمیم شیطانی خود هستند.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند اگر اسلامی هم در میان باشد آن اسلام، اسلامی آمریکایی و معاویه‌ای باشد که کاری با مسائل سیاسی نداشته و در صحنه‌های حکومتی حضور نداشته باشد و آن‌ها به خوبی می‌دانند که محور اسلام ناب محمدی ولایت‌فقیه است.
 
وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی مجانی به دست ما نرسیده که آن را مجانی از دست بدهیم و این امانتی از عاشوراست و باید آن را حفظ کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین سالک با اشاره به اینکه مطرح کردن ادبیات جدید درباره اسلام توسط برخی از مسؤولان کشور غلط است، تصریح کرد: با صراحت می‌گویم که اسلام رحمانی ادبیاتی است که دشمن با نفوذ خود به ما و مسؤولان القا کرده و ما فقط به دنبال اسلام ناب محمدی هستیم چراکه در اسلام رحمانی «اشداعلی الکفار» وجود ندارد.
 
وی اذعان داشت: امام خمینی(ره) همواره بر انقلاب اسلامی تاکید داشتند اما متأسفانه اخیراً بعضی مباحثی همچون اسلام انقلابی را به میان می‌آورند و دشمن در جریان جنگ نرم می‌خواهد ادبیات ما را تغییر دهد.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقتداری که در تشیع است به دلیل وجود ولایت‌فقیه است که نماد آن درحال حاضر در فلوجه و دیگر شهرهای سوریه قابل مشاهده است، کشورهای منطقه اعتراف کرده‌اند که جمهوری اسلامی بهترین راه‌حل را در قبال مسئله سوریه در پیش گرفته است.
 
وی تصریح کرد: «اشداعلی الکفار» اصل ترقی و اساس حرکت انقلاب اسلامی است که امام(ره) با آگاهی و استناد بر همین آیه با فساد و دشمنان مبارزه کردند و امروز رهبر معظم انقلاب پرچم‌دار این امر حیاتی هستند.
 
حجت الاسلام و المسلمین سالک با تاکید بر اینکه تبلیغ دین باید بر اساس تکنولوژی روز صورت گیرد، متذکر شد: امروز با جوانانی روبرو هستیم که در فضای مجازی میدان دارند و طلاب نباید فقط به منبر و محراب اکتفا کنند بلکه باید بتوانند به پرسش‌های مربوط به تکنولوژی‌های روز پاسخ دهند.
 
وی با برشمردن مواضع سیاسی لازم برای مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد: مبارزه بی چون و چرا با آمریکا و استکبار، حضور پررنگ در صحنه‌های انقلاب و موضع‌گیری اسلامی و انقلابی در برابر آسیب‌های اعتقادی از جمله نکاتی است که مبلغان دینی باید به آن‌ها توجه داشته باشند چراکه در شرایط حاضر جوانان تشنه فراگیری مسائل دینی هستند.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در راستای اجرای احیای سیاست‌های مطالبات مقام معظم رهبری با رویکرد فرهنگی درحال جنگیدن با پشت پرده جریان نفوذ در داخل کشور هستیم.
 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *