عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

سیاست و راهبردهای هشتگانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تبیین شد

حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در حاشیه دومین جلسه اداری، سیاست و راهبردهای شعبه اصفهان را در راستای حل مسائل دفتر تبیین کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن خواستار جهت دهی همه برنامه های دفتر به سمت و سوی این سیاست و راهبردها شد.

وی در این جلسه به هشت سیاست و راهبرد دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان که به تصویب شورای معاونین دفتر تصویب شده اشاره کرد و اظهار داشت: اوّلین سیاست را چنانچه مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و ولایت مداری است، که این سیاست از مقومات انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی با تأکید به این که دوام انقلاب و رسیدن به نقطه اوج فقط با حفظ روحیات انقلابی میسر است، افزود: حفظ روحیه خدمت رسانی، ساده زیستی، آرمان خواهی به اضافه این که انقلاب برگرفته از آموزه های وحیانی است و ما نباید از این روحیه انقلابی فاصله بگیریم.

وی گفت: دومین سیاست و راهبرد هویت و اعتبار بخشی به تشکل های طلبگی است به گونه ای که تشکل های طلبگی در قالب های انجمن های علمی و گروه های تبلیغی رسمیت یافته و فعالیت نماید.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ارتقای قابلیت و توان مندی های سازمانی را به عنوان سومین سیاست و راهبرد معرفی و تصریح کرد: در این مسیر باید از نوآوری و خلاقیت غافل نباشیم و هوشمندی محیطی داشته باشیم، همچنین قانون مداری، بهره وری و استانداردسازی فرایندها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه عنوان داشت: چهارمین سیاست و راهبرد افزایش تعاملات میان سازی و هم افزایی درون سازمانی است و پیوند میان معاونت ها باید صورت پذیرد و افزایش مهارت های تبلیغی برای مبلغین یکی از برنامه های این دفتر خواهد بود.

رییس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن، داده پردازی، کمیت سازی و توجه به اهداف کمی در فعالیت ها را پنجمین سیاست و راهبرد عنوان کرد و گفت: متأسفانه سامانه آماری نداریم و وقتی آمار نباشد نمی توان تصمیم گیری درستی داشت و ما باید بدانیم بر فرض چند نفر مبلغ، چه تعداد خانواده و چقدر کار فرهنگی در اعزام ها صورت پذیرفته است.

وی افزود: آمار به گرفتن روند برآورد کمک می کند و با آمار می توان نسبت به آینده تصمیم گیری مطلوب داشت و امروزه شرکت هایی نظیر مایکروسافت توانسته از طریق فروش اطلاعات و ذخیره سازی و دسته بندی آن ها چندین برابر درآمد برخی از کشورها را جذب نماید.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی در ادامه به شاخص ششم اشاره کرد و گفت: بهره گیری از فن آوری های نو و افزایش اقدامات فناورانه نه فقط در سازمان بلکه در بیرون که رهبری معظم انقلاب هم از آن به نعمت یاد می نماید و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان از فرآوری و اشتراک گذاری دستاوردها و محصولات علمی و فرهنگی و همچنین افزایش کارآیی ساختاری و اقتصادی فعالیت ها و اقدامات به عنوان هفتمین و هشتمین سیاست و راهبرد یاد و خاطرنشان کرد: ما به شدت با کاهش بودجه مواجه ایم و این در حالی است که بعضی از فعالیت هایمان قابل تجاری سازی است.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه مراسم معارفه مدیرکل امور فرهنگی تبلیغی، رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و رییس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان برگزار و احکام خویش را از دست ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان دریافت نمودند.
 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *