عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

کتاب «بوی خوش محمدی» توسط انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منتشر شد

«بوی خوش محمدی» ترجمه کتاب «نفحات محمدیة» نوشته محمد جواد مغنیّه است که به شرح احادیثی از پیامبر گرامی اسلام پرداخته است و توسط دکتر سید محمد رضا ابن الرسول ترجمه شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، یدالله جنتی رئیس اداره نشر پژوهشگاه مطالعات اسلامی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: پس از قرآن کریم، سنت نبوی تنها تکیه‌گاهی است که می‌تواند مایه همدلی و همیاری امت اسلامی باشد.

وی افزود: حدیث نیز به مثابه بهترین تجلی این سنت، ذهن و دل اندیشمندان اسلام را همواره به خود جلب کرده است.

جنتی تصریح کرد: کتاب «نفحات محمدیة» کوششی است در فراهم آوردن بخشی از احادیث حکمت‌آمیز و حکمت‌آموز رسول اکرم(ص) که بیشتر محدثان، در صحت مضامین آن هم‌داستانند.

وی افزود: نویسنده کتاب که خود از عالمان بزرگ شیعه در روزگار ماست، آهنگ آن داشته که با گزینش سخنانی کوتاه و جذاب از پیام‌آور وحی، جوانانِ جویای دین و دانش را با پرتوهایی از معارف بلند اسلام آشنا نماید. مترجم نیز که خود از استادان مبرز دانشگاه اصفهان است با مقدمه ای عالمانه بر «بوی خوش محمدی» امیدوار است توانسته باشد برگردانی قابل قبول از آن عرضه کند.

رئیس اداره نشر پژوهشگاه مطالعات اسلامی در پایان تأکید کرد: این اثر 328 صفحه ای در قطع رقعی به قیمت 11000 تومان به بازار کتاب عرضه و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *