عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

رییس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن سراج زاده به سمت رییس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در حکم صادره از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی آمده است: با اتکال به خداوند رحمان،  به موجب این حکم جناب‌عالی  را که در زمره فضلای پژوهشگر و دانشور حوزوی هستید و بحمدلله از دانش، تعهد، پشتکار، تجربه و سوابق ارزنده در نهاد مقدس دفتر تبلیغات اسلامی برخوردارید، به‌ سمت «رییس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان» منصوب می‌نمایم.

امید است در ظل عنایات حضرت حق جلّ و علا و با استفاده از پشتوانه دانشی و تجربی خویش و به‌کارگیری ظرفیت‌های ارزنده منابع انسانی دانشور حوزوی و دانشگاهی و سازماندهی نیروهای خدوم و خلاق پژوهشکده مطالعات اسلامی، همراستا با رویکرد جدید مسئله‌محوری و همگام با قطبهای فکری‌فرهنگی و میزکارهای تخصصی، افق‌های تازه‌ای را پیش روی پژوهش در شعبه اصفهان بگشایید و ضمن تدوین راهبردهای جدید پژوهشی  در راستای بهبود، ارتقا و توسعه هدفمند برنامه های پژوهشی دفتر در راستای اسناد بالادستی دفتر گام‌های مؤثری بردارید.

در پایان لازم می دانم از خدمات ارزنده و درخور توجه برادر ارجمند جناب آقای فریبرز راهدان‌مفرد در طول دوره تصدی این پست صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *