عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

مدیر کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرسول احمدیان به سمت مدیرکل امور فرهنگی وتبلیغی این دفتر منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در حکم صادره از سوی حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی آمده است: با توکل به خداوند رحمان،  به موجب این حکم جناب‌عالی  را که بحمدلله از دانش، تعهد، پشتکار، تجربه و سوابق ارزنده در نهاد مقدس دفتر تبلیغات اسلامی برخوردارید، به سمت «مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی اصفهان» منصوب می‌نمایم.

دفتر تبلیغات اسلامی با پیشینه‌ای درخشان در حوزه ترویج معارف اهل‌البیت علیهم‌السلام و تعمیق ایمان و باور دینی در جامعه، تبلیغ دینی را به‌عنوان رکن فعالیت‌های  خود برگزیده و منشأ برکاتی نورانی در این عرصه بوده است که می‌تواند همچنان به‌عنوان چشمه‌ای جوشان در جریان باشد و مخاطبان و طالبان معارف و فرهنگ دینی را بهره‌مند سازد.

امید است حضرت‌عالی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ارزنده مبلغان و دانشوران حوزه فرهنگ و تبلیغ و در جهت افق‌های جدید و شوق‌آفرین نهاد مقدس دفتر تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید مسئله‌محوری، در انجام مأموریت‌های محوله در امور فرهنگی و تبلیغی توفیق یابید و در ارتقای شاخص‌های حوزه فرهنگ اسلامی در جامعه به‌گونه‌ای اثربخش گام‌ بردارید.

ان‌شاءالله بهره‌گیری از توان کارشناسان آن بخش و بهبود، ارتقا و توسعه هدفمند برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در راستای اسناد بالادستی دفتر، به ویژه قطب ها و میزکارهای تخصصی، مورد اهتمام حضرت‌عالی خواهد بود.

لازم می‌دانم از خدمات ارزنده و شایسته فاضل ارجمند حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای علی اکبر صافی در طول مدت تصدی این پست صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *