عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

نشست روش های تبلیغی مبلغان مسیحی

اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، نشست روش های تبلیغی مبلغان مسیحی را در راستای مهارت افزایی مبلغان تخصصی مسیحیت با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا زائری برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حجت الاسلام و المسلمین محمد بهارلو رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: این نشست با حضور بیش از 40 نفر از  مبلغان تخصصی مسیحیت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا زائری رئیس مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه در این نشست با اشاره به ضرورت بررسی روش های تبلیغی مبلغان مسیحیت خاطرنشان کرد: استفاده از روش های مبلغان مسیحی به بخاطر تقدم تاریخی و تلاش مجدانه ایشان قابل بهره برداری است.

وی افزود: از خصوصیت های مبلغین مسیحی، تکیه بر نکات مثبت و روحیه امید است و تبلیغ مسیحیت بر پایه امید بخشیدن تنظیم شده و حتی انجیل را به معنی خبر خوش معنا کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین زائری در ادامه عنوان داشت: لازم است تا روش های تبلیغی مسیحیت آنالیز و تحلیل شود و از نکات مثبت آن استفاده شود.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود به یکی از این نکات اشاره کرد و گفت: تبلیغ مبلغین مسیحی از گذشته تا به حال است که از طریق یادداشت های روزانه و ذکر نکات و فعالیت های تبلیغی به طور منسجم با یکدیگر ارتباط داشته و از روند تبلیغ های انجام شده مطلع هستند، و حتی قدمت این گزارش نویسی به 500 سال می رسد که متأسفانه این مسأله در تبلیغ ما جایگاهی ندارد.

رئیس مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه با اشاره به چگونگی روش برخورد با افراد مختلف و ارائه این اطلاعات تحت عنوان کتاب هایی نظیر «مدرسه روح» و «کمک به نوجوانان» نام برد و گفت: شعار اصلی مبلغان میسحی “خدا محبت است” یاد نمود.
 

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *