عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

تبلیغات محیطی و صنایع فرهنگی فرصت و ظرفیت بالایی برای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی است

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در دیدار با رئیس مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی کشور اذعان داشت: تبلیغات محیطی از مهم ترین فرصت های تبلیغی است که مغفول مانده، است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بر شمردن ظرفیت های فرهنگی، هنری و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و نیز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن کریم اظهار داشت: تبلیغات محیطی از مهم ترین فرصت های تبلیغی است که مغفول مانده، است.

وی بیان داشت: محیط به مثابه مدرسه محیطی قرارگاه رفتاری و سکانس تصویری، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی است.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی افزود: محصولات و صنایع فرهنگی یکی از مقوله هایی است که کمتر مورد توجه واقع شده و این درحالی است که محصولات فرهنگی ظرفیت بالایی برای انتقال مفاهیم و معارف دینی به جامعه دارد.

وی اظهار داشت: امید است مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی کشور زمینه ی اقدامات وسیعی و بلند دامنه ای در این دو محور تبلیغات یعنی محیطی و صنایع فرهنگی به وجود بیاورد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین رزمجو رئیس مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی کشور به معرفی مجمع عالی پرداخته و به ظرفیت و فرصت های تبلیغی اشاره کرد و آمادگی این مجمع را برای همکاری های تبلیغی و فرهنگی در سطح کشور اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بیش از 4 هزار کانون تاکنون از سازمان تبلیغات اسلامی پروانه فعالیت دریافت و در سطح کشور در حال انجام فعالیت فرهنگی و تبلیغی می باشند.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *