عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

ارائه محصولات «آکوگیم» با پیوست فرهنگی در نمایشگاه فن‌نما

مدیرعامل شرکت «آکو سپهر پارسیان» گفت: تمام محصولات و خدمات ما یک برگه پیوست فرهنگی دارد. یعنی اگر مخاطب بازی را انجام دهد، به یک ارزش افزوده می‌رسد و علاوه بر سرگرمی به یک محتوای مفید کاربردی دست پیدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام حسین ناصری، مدیرعامل شرکت «آکو سپهر پارسیان»؛ شرکت خلاقی که در نمایشگاه فن‌نما در زمینه طراحی و تولید بازی‌های خلاق به دعوت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است، در گفت‌وگویی اظهار داشت: آکوگیم یک شرکت خلاق در حوزه بازی و سرگرمی است که به صورت تخصصی بر طراحی و مدل‌سازی بازی‌های جدی (Serious game) و بازی‌وارسازی (Gamification) متمرکز شده است.

وی گفت: این شرکت از سال ۱۴٠٠ تأسیس شد و اکنون با هفت نفر نیروی کار به فعالیت می‌پردازد. ما تاکنون موفق شدیم ۱۸ محصول شامل؛ پنج بازی رومیزی، ۱۲ بازی محیطی و یک بازی در بستر وب طراحی کنیم. برای مثال یکی از بازی‌های رومیزی ما بازی «پولکی» نام دارد که روش صحیح سرمایه‌گذاری و مفهوم زکات را به صورت غیرمستقیم به مخاطب نوجوان ۱۲ سال به بالا آموزش می دهد.

حجت الاسلام ناصری توضیح داد: با انجام این بازی، یک نوجوان ۱۲ ساله می‌فهمد که اگر ۱٠٠ میلیون تومان پول داشته باشد، چگونه با آن سرمایه‌گذاری انجام دهد. چرا که ادعای ما این است که بعد از ۱٠ بار بازی، او می فهمد که باید پول نقد خود را تبدیل به طلا و سپس طلا را به کالا تبدیل کند تا بتواند به مثابه سرمایه برایش باقی بماند. همچنین می‌توان از«ایلیا»، «مهراس»، «مروارید صورتی» و «پاکیز» به عنوان سایر بازی‌های آکوگیم نام برد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از خدمات ما «کارگاه طراحی بازی» است که یک کارگاه انتقال دانش و تجربه است که به صورت تعاملی و پروژه محور برگزار می‌شود. تمام محصولات و خدمات ما یک برگه پیوست فرهنگی دارد. یعنی اگر مخاطب بازی را انجام دهد به یک ارزش افزوده دست پیدا می‌کند و بعد از بازی علاوه بر سرگرمی به یک محتوای مفید کاربردی می‌رسد.

مدیرعامل شرکت «آکو سپهر پارسیان با بیان اینکه اکنون محصولات بازی رومیزی بیشتر به صورت کالای سرگرمی است، خاطرنشان کرد: ما از همین ظرفیت استفاده کردیم و این ویژگی را با یک محتوای مفید ادغام کردیم که این مشخصه، وجه تمایز این محصول با سایر محصولات مشابه بازار به شمار می‌رود.

وی هدف از شرکت در نمایشگاه فن‌نما را تعامل با سازمان‌ها و شرکت‌ها و نیز شناخت دقیق‌تر مخاطبین دانست و گفت: تکرار ۱۷ مرتبه برگزاری کارگاه طراحی بازی در طول دو سال و افزایش مشتری برای خرید محصولات؛ نشانگر رضایت مخاطبین است. همچنین حضور بیش از هزار نفر برای حضور در بازی محیطی، مهر تأیید دیگری بر کیفیت بالای کار است.

حجت الاسلام ناصری در پایان گفت: سایت آکوگیم به نشانی www.Akogame.com است. شرکت خلاق آکوگیم افتخار این را دارد که در دومین نمایشگاه ملّی فن‌نما در سالن C، پاویون صنایع خلاق میزبان عموم علاقه‌مندان باشد.

یادآور می‌شود دومین نمایشگاه ملّی فناوری و نوآوری فن‌نما با حضور ۱۰ استارتاپ از خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته‌ به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ۱۰ تا ۱۳ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برقرار می‌باشد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *