عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

مطالعه کتب تخصصی زبان اصلی با افزایش سرعت و ارتقاء حافظه

نماینده یک شرکت دانش‌بنیان گفت: کسانی که از دوره تندخوانی استارتاپ شرکت تندخوانی نوآور و نوین دانش بهره بردند، پس از ۲۸ روز، کتب تخصصی زبان‌های دیگر را با سرعت بیشتر مطالعه کردند و همزمان توانستند قدرت به خاطر سپردن و توجه‌ آن‌ها را افزایش دهند که این قابلیت در نمایشگاه فن‌نما ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، محمدمهدی اخوی، نماینده شرکت «تندخوانی نوآور و نوین دانش»؛ استارتاپی که در نمایشگاه فن‌نما در زمینه تولید محصولات خلاق، فن‌آور و کمک آموزشی به دعوت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است، در گفت‌وگویی اظهار داشت: این شرکت از اردیبهشت‌ماه سال جاری به ثبت رسید و تقریباً در طول هفت ماه اخیر در حوزه تندخوانی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۹۲ دکتر محمدصادق عباسی، مدیرعامل این شرکت و رکورددار سرعت تندخوانی در ایران با سرعت ثبت شده ۴ هزار و ۹٠٠ کلمه در دقیقه، یک اتود تمرینی را ارائه داد که در قالب یک برنامه و گیمیفیکیشن تعریف شد. هر کاربر با ورود به دوره‌های آموزشی ما می‌تواند طی ۲۸ روز سرعت مطالعه اش را سه تا شش برابر افزایش دهد.

اخوی با بیان اینکه سرعت مطالعه با افزایش فاکتورهای ذهنی اعم از ارتقاء حافظه، تقویت تمرکز، درمان حواس‌پرتی و افزایش سرعت مطالعه همراه است، گفت: طی شش ماهی که دوره آفلاین‌مان را لانچ کردیم و در معرض دید قرار دادیم، بیش از هزار و ۲٠٠ کاربر در سایت نام‌نویسی کردند و با دریافت کد لایسنس از این دوره استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه خلاقیت و نوآوری شرکت «تندخوانی نوآور و نوین دانش» در خود محصول تعریف می‌شود، اظهار کرد: اثر محتوایی و تمرینی ما خاص و انحصاری مجموعه این شرکت است و مشابهش در ایران و حتی در دنیا موجود نیست و قابلیت عرضه دارد. کما اینکه کاربرهای خارجی زیادی هم داشتیم که چون تاکنون این نرم‌افزار از زبان فارسی پشتیبانی می‌کرد، تنها کاربرهای فارسی زبان نتوانستند از آن استفاده کنند.

نماینده شرکت «تندخوانی نوآور و نوین دانش» توضیح داد: این دوره قابلیت این موضوع را دارد که مخاطبان ما با هر زبانی از هر جای دنیا، اتود تمرینی را انجام دهند. کما اینکه کسانی که از دوره استفاده کرده بودند، پس از ۲۸ روز، کتب تخصصی زبان‌های دیگر را با سرعت بیشتر مطالعه کردند و همزمان توانستند قدرت به خاطر سپردن و توجه‌شان را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه شرکت «تندخوانی نوآور و نوین دانش» زیر نظر پارک علم و فناوری قم قرار دارد، خاطرنشان کرد: پلتفرم ما در حال حاضر در سایت موجود است، ولی در آینده وارد نرم‌افزار اسپات‌پلیر می‌شود. این اپلیکیشن طراحی شده که شامل دوره و تمارین آن است یک اپ قدرتمند محسوب می‌شود که با توجه به تحلیل بازار و مخاطبین، منحصر به فرد است.

اخوی با اشاره به اینکه تا به امروز این مجموعه برای بیش از ۵٠ هزار نفر دوره تندخوانی برگزار کرده است، تشریح کرد: ما یک اتود تمرینی داریم که دوره‌های رایگان برگزار می‌کند. در این دوره‌های رایگان، طی ۶٠ دقیقه سرعت مطالعه مخاطب دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی درباره خدمات ویژه این استارتاپ در نمایشگاه فن‌نما اظهار کرد: خدمات ما بر چند نوع است. این خدمات در ارتباط با مشتری انجام می‌شوند. به این صورت که وقتی حضور پیدا می‌کنند، می‌توانند دوره آفلاین را تهیه کنند. همچنین این امکان را پیدا می‌کنند که تست سرعت مطالعه بدهند. چرا که سرعت مطالعه، یک میانگین جهانی دارد و آن ۲٠٠ کلمه در دقیقه است. به علاوه، هر فرد می‌تواند هم دوره جامع را شرکت کند و هم در دوره رایگان که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، نام‌نویسی انجام دهد.

نماینده شرکت «تندخوانی نوآور و نوین دانش» افزود: بخش دوم خدمات ما معرفی دو کتاب از دکتر عباسی با نام «کتاب‌ها» و «غیر قابل پاک» است که نمونه آن را آورده‌ایم. ما تا به امروز بیش از هزار نسخه از این کتب فروش داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سازمان‌ها نیز می‌توانند از خدمات استارتاپ تندخوانی نوآور و نوین‌دانش بهره ببرند، ادامه داد: به این صورت که دوره را به تعداد بالا برای مثال برای بیش از هزار کاربر تهیه کنند و برای هر کاربر یک کد لایسنس انحصاری بگیرند.

اخوی تصریح کرد: نکته مهم برای شرکت‌های بزرگی که کتاب دارند و انتشارات به شمار می‌روند؛ این است که بر اساس کتاب خود یا بر حسب هدفشان که برای مثال می‌تواند بسترسازی لیگی برای مخاطبان باشد، کتابی را تهیه و منتشر کنند و ما چون ما رکورددار تندخوانی کشور هستیم، می‌توانیم در قالب دوره تندخوانی هم آن کتاب را آموزش بدهیم و هم تبلیغ کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: شرکت «تندخوانی نوآور و نوین دانش برای ارائه و معرفی دوره انحصاری خود در دومین نمایشگاه ملّی فن‌نما در سالن C ، پاویون صنایع خلاق میزبان عموم علاقه‌مندان است.

یادآور می‌شود دومین نمایشگاه ملّی فناوری و نوآوری فن‌نما با حضور ۱۰ استارتاپ از خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته‌ به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ۱۰ تا ۱۳ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برقرار می‌باشد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *