عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

مدرسه‌طرح؛ پلتفرمی که دانش‌آموز برای خودش محصول تولید می‌کند

مدیر عامل شرکت خلاق «پردازشگران نگین زنده‌رود» گفت: پلتفرم «مدسه‌طرح» بستری است که دانش‌آموز می‌تواند برای خودش محصول تولید کند. چون خودش مصرف‌کننده نهایی به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، محمدرضا سالمی، مدیر عامل شرکت خلاق «پردازشگران نگین زنده‌رود»؛ استارتاپی که در نمایشگاه فن‌نما در زمینه تولید خدمات خلاق، آموزش و مشاوره به دعوت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان، غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است، در گفت‌وگویی اظهار داشت: این شرکت در سال ۸۸ تأسیس و در سال ۹۸ به مثابه یک شرکت خلاق در تولید و انتشار محتوا شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت با یک پلتفرم به نام «مدرسه‌طرح» به شرکت دانش‌بنیان تبدیل شده است، گفت: این پلتفرمی است که مخاطب می‌تواند در آن به تولید محتوا بپردازد. به عبارتی بعد از ثبت‌نام، آموزش‌های لازم را دریافت می‌کند، محتوایش را به صورت حتی مولتی‌مدیا تولید، بارگذاری و قیمت‌گذاری می‌کند و در نهایت به مخاطبان مدنظرش می‌فروشد.

سالمی با بیان اینکه محتوای تولید شده در این پلتفرم؛ آموزشی، تربیتی و پرورشی است، توضیح داد: برای مثال یک دانش‌آموز هنرستانی که در حوزه گرافیک کار می‌کند، می‌تواند تولید محتوا کند و فایل را برای مدارس قرار دهد و بفروشد. یا یک مدرسه از تهران ممکن است محصول دانش‌آموزی از اهواز را خریداری کند. در نهایت در این بستر، خود دانش‌آموز می‌تواند برای خودش محصول تولید کند. چون خودش مصرف‌کننده نهایی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه اکنون ما در این پلتفرم، بیش از ۴٠٠ کاربر فعال، حدود ۸ هزار محصول و بیش از ۳ هزار کاربر خریدار داریم، خاطرنشان کرد: اخیراً در این پلتفرم بخش دیگری اضافه کردیم که کاربر خریدار می‌تواند محصول موردنظر خود را به تولیدکننده سفارش دهد. تولیدکننده هم با دریافت یک هزینه مازاد، آن را سفارشی‌سازی کند.

مدیرعامل شرکت خلاق «پردازشگران نگین زنده‌رود»، پلتفرم مدرسه‌طرح را محصولی متمایز دانست و اظهار کرد: این پلتفرم در ایران مشابهی ندارد. سایر محصولات مشابه، در واقع سایت هستند که برای مدارس، محتوا تولید می‌کنند و زیر مجموعه مراکز دولتی محسوب می‌شوند، ولی گرایش‌های خاصی دارند و سلیقه‌ای برخورد می‌کنند.

وی درباره هدف از حضور در نمایشگاه فن‌نما گفت: از آنجا که تعدادی از مدعوین نمایشگاه، دانش‌آموز و تعدادی نیز از بدنه آموزش‌و‌پرورش هستند، زمینه خوبی برای معرفی محصول مدرسه‌طرح فراهم می‌شود. البته با در نظر گرفتن این مطلب که ما یک شرکت مستقل هستیم و از جایی حمایت نمی‌شویم.

سالمی راجع به خدمات ویژه‌ای که به مخاطبان نمایشگاه ارائه می‌شود، بیان کرد: چون فروش محصول با پرداخت کمیسیون همراه است، لذا کسانی که در نمایشگاه نام‌نویسی انجام دهند تا یک سال پرداخت این کمیسیون برای آن‌ها صفر می‌شود. نام‌نویسی هم رایگان است.

وی با اشاره به اینکه برای محصولات هم تخفیف در نظر گرفته شده است، ادامه داد: پرداخت ما به تولیدکنندگان کامل است، اما کسانی که از نمایشگاه خرید کنند با برخورداری از کپن تخفیف، هزینه پایین‌تری متقبل می‌شوند.

مدیر عامل شرکت خلاق «پردازشگران نگین زنده‌رود» معرفی پلتفرم مدرسه‌طرح از سوی خریداران به دانش‌آموزان و مدارس را نشانه رضایت مشتریان دانست و اظهار کرد: قابل ذکر است که در پلتفرم مدرسه‌طرح، قسمتی برای برگشت مبلغ در نظر گرفته شده است و چنانچه در محصول، مشکلی وجود داشت؛ امکان عودت هزینه پرپاختی به خریدار وجود دارد.

وی در پایان با بیان اینکه وب‌سایت مدرسه‌طرح در دو بخـش دختران و پسران طراحی شده و دانش‌آموز یا مربی صاحب‌اثر می‌تواند آثار خود را در غــــرفه اختصاصی مربوط به خودشان بارگذاری نموده و همچنین محصولاتش را به فروش برساند، خاطرنشان کرد: شرکت پردازشگران نگین زنده‌رود در دومین نمایشگاه ملّی فن‌نما در سالن C ، پاویون صنایع خلاق میزبان عموم علاقه‌مندان می‌باشد.

یادآور می‌شود دومین نمایشگاه ملّی فناوری و نوآوری فن‌نما با حضور ۱۰ استارتاپ از خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته‌ به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ۱۰ تا ۱۳ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برقرار می‌باشد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *