عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

استودیو انیمیشن «بچه‌های بهشت» از همگامی با علم روز تا تولید حرفه‌ای و با کیفیت

مدیرعامل استودیوانیمیشن «بچه‌های بهشت» گفت: این استودیو همیشه سعی می‌کند همگام با دانش و علم روز جهان حرکت کند تا تولید حرفه‌ای و با کیفیت را تجربه کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، علی علیجان‌زاده، مدیرعامل استودیو انیمیشن پویانمایی «بچه‌های بهشت»؛ استارتاپی که در نمایشگاه فن‌نما در زمینه تولید محتوا، سینما، فیلم و انیمیشن به دعوت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است، در گفت‌وگویی اظهار داشت: استودیو انیمیشن «بچه‌های بهشت» در سال ۹۵ با هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی تأسیس و افتخار داریم که تیمی جوان، با انگیزه و متخصص را همراه داشته و از تجربیات اساتید نیز بهره‌مند هستیم.

وی ادامه داد: فرآیند تولید انیمیشن، بسیار سخت و‌ پیچیده است و نیاز به متخصصین فراوانی دارد. یکی از ویژگی‌های استودیوانیمیشن بچه‌های بهشت این است که از ایده تا اجرای یک انیمیشن را انجام می‌دهد.

مدیرعامل استودیو انیمیشن پویانمایی «بچه‌های بهشت» با بیان اینکه این استودیو همیشه سعی می‌کند تا همگام با دانش و علم روز جهان حرکت کند تا تولید حرفه‌ای و با کیفیت را تجربه کند، افزود: وجه تمایز این استودیو انیمیشن‌سازی با سایر استودیوها استفاده از سبک استاپ‌موشن محسوب می‌شود.

وی گفت: سایر رقبای ما بیشتر از سبک 2D و 3D استفاده می‌کنند. ما به متدی از تکنیک استاپ‌موشن رسیدیم که برخلاف تصور موجود با حفظ کیفیت، می‌توانیم هزینه تولید و زمان تولید را کاهش دهیم.

علیجان‌زاده با بیان اینکه ظرفیت انیمیشن در ایران بسیارخوب است و در بازار جهانی هم انیمیشن ایرانی تقاضا دارد، ادامه داد: محصولی که ما به دنبال معرفی آن در نمایشگاه فن‌نما هستیم، «چوبولوها» نام دارد. این واژه، ترکیبی از چوب و کوچولوهاست. این مجموعه ۱٠٠ قسمتی قصه‌ی عروسک‌های چوبی چرخ‌دار کنجکاوی است که در سرزمین بازی‌ها زندگی می‌کنند. چوبولوها هر بار با یک شی واقعی برخورد می‌کنند و به خاطر کنجکاوی‌شان سعی می‌کنند که بفهمند آن شی چیست و چه کاربردی دارد.

وی با اشاره به اینکه این محصول با فرهنگ ایرانی و فرهنگ جهانی مطابقت دارد، توضیح داد: چوبولوها با زبان چوبولویی صحبت می‌کنند و تمام کودکان جهان، حرف آن‌ها را متوجه می‌شوند. در حقیقت هدف ما از تولید این کار ارتقاء قدرت کنجکاوی و کاوشگری کودکان و حذف سطحی‌نگری است. بالطبع، تقویت کنجکاوی، زمینه‌ساز علاقه به کسب دانش، یادگیری و رشد کودک خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری پویانمایی بچه‌های بهشت هدف اصلی خود و تیمش از شرکت در نمایشگاه فن‌نما را معرفی و جذب سرمایه برای تولید چوبولوها دانست و بیان کرد: چوبولوها بسیار برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جذاب است. چرا که هم یک کار فرهنگی و هم محصول هنری است که در شبکه های داخلی و خارجی بازار دارد. علاوه بر آن برای این مجموعه، طراحی مِرچ و لوازم جانبی و همچنین بخشی از طراحی تِم‌پارک انجام شده است و به شدت برای مخاطب کودک جذاب و دوست داشتنی است.

وی در ادمه گفت: فکر می‌کنم غرفه ما، غرفه متفاوتی است، زیرا بخشی از تولید در برابر چشم مخاطب قرار دارد و از این طریق آن‌ها با روند استاپ‌موشن و کار ما آشنا می‌شوند.

علیجان‌زاده اظهار داشت: ما تا کنون با ارگان‌های داخلی و خارجی زیادی کار کرده‌ایم و آمادگی این را داریم که هم با سرمایه‌گذاران خصوصی و هم دولتی در تولید این کار مشارکت داشته باشیم. مخصوصاً سرمایه‌گذارانی که در بازار بین‌الملل فعالیت می‌کنند.

وی در پایان گفت: استودیو انیمیشن بچه‌های بهشت با بیش از شش سال فعالیت در حوزه انیمیشن خصوصاً استاپ موشن، تاکنون بیش از ۵٠٠ دقیقه تولید انیمیشن را با همکاری ارگان‌ها و مراکز داخلی و خارجی داشته است و در دومین نمایشگاه ملّی فن‌نما در سالن C ، پاویون صنایع خلاق میزبان عموم علاقه‌مندان می باشد.

یادآور می‌شود دومین نمایشگاه ملّی فناوری و نوآوری فن‌نما با حضور ۱۰ استارتاپ از خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته‌ به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ۱۰ تا ۱۳ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برقرار می‌باشد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *