عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برنامه‌های هفته پژوهش پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان اعلام شد

رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان گفت: معرفی توانمندی‌های پژوهشی و حوزه اندیشه‌گی دفتر تبلیغات اسلامی مهمترین هدف برای گرامیداشت هفته پژوهش است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، فریبرز راهدان رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان با اشاره به سابقه پژوهش در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: معاونت پژوهش در این دفتر از سال 1382 فعالیت خود را آغاز و تاکنون بیش از 80 طرح و اثر پژوهشی و 120 نشست علمی و چندین همایش استانی و ملّی برگزار کرده است.

راهدان اظهار داشت: از اقدامات خوبی که امسال در بخش پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان انجام شده است، نام‌گذاری روزهای هفته پژوهش است که ناظر به پیشینه و همچنین رویکرد جدیدی است که به لحاظ فکری فرهنگی در این نهاد ایجاد شده است.

وی در ادامه به عناوین روزهای هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: پژوهش و فن‌آوری، قطب‌های فکری‌فرهنگی و توسعه‌ پژوهش سازمان‌محور؛ پژوهش و فن‌آوری، دفتر تبلیغات و رویکرد مسئله‌محوری؛ پژوهش و فن‌آوری، دفتر تبلیغات، جامعه و انتظارات متقابل؛ پژوهش و فن‌آوری، دفتر تبلیغات و تقدیر از پژوهشگران برتر کارمند؛ پژوهش و فن‌آوری، دفتر تبلیغات،  حوزه‌های علمیه و پژوهشگران دینی؛ پژوهش و فن‌آوری، دفتر تبلیغات اسلامی و تبلیغ دینی پژوهش‌محور اسامی روزهای هفته پژوهش در این دفتر خواهد بود.

رئیس پژوهشکده مطالعات اسلامی اصفهان یکی از مهم ترین برنامه های هفته پژوهش را دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم اصفهان حضرت آیت‌الله طباطبایی‌نژاد دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه و فروشگاه آثار پژوهشی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در مدرسه علمیه صدر اصفهان، برگزاری دو نشست‌ علمی، یک کارگاه روش‌ پژوهش در حوزه علوم اسلامی، نقد کتاب نقش عشق در تکامل وجودی انسان، مسابقه کتاب‌خوانی، دفاع از دو پایان‌نامه سطح3 ، تقدیر از پژوهشگران کارمند از دیگر فعالیت‌های هفته پژوهش خواهد بود.

وی یادآورد شد: برنامه‌های هفته پژوهش، ضمن شناسایی و تجلیل از پژوهشگران و مدیران پژوهشی برتر می‌تواند توانمندی‌های پژوهشی بخش‌های مختلف دفتر تبلیغات اسلامی را به جامعه معرفی و عرضه کرده و زمینه‌ای برای ارتباط و تعامل با دیگر مراکز پژوهشی باشد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *