به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در ابتدای این جلسه رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن خوش آمدگویی به کارشناسان پاسخگویی، به جایگاه رفیع پاسخگویی اشاره کرد و در ادامه به معرفی واحدهای مرکز ملی (تلفنی، اینترنتی، مکتوب و حضوری) به صورت مختصر پرداختند.
پس از پایان یافتن سخنان ریاست محترم دفتر، کارشناسان به بیان نقطه نظرات خود برای بهبود روند پاسخگویی پرداختند که خلاصه نظرات مطرح شده به شرح ذیل بیان می شود:
– افزایش نیروهای مرکز جهت تسریع در روند پاسخگویی به مردم، ایجاد بخش پاسخگویی حضوری در خود دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان جهت مراجعات مردمی و تأمین نیرو و هزینه.
– تکمیل نرم افزار پاسخگویی مکتوب جهت استفاده کارشناسان مرکز
– تخصیص بودجه جهت تولید نرم افزار در سطح وسیع
– تأمین کتب و نرم افزارهای مورد نیاز پاسخگویی
– ایجاد ساز و کاری که مرکز بتواند با عرضه محصولات و داده های خود، بخشی از هزینه های جاریش را تأمین نماید.
– برگزاری جلسات درون گروهی کارشناسان مرکز با مدیران گروه های مرکز قم
– برگزاری دوره های دانش افزایی جهت تقویت بنیه علمی کارشناسان
– ثبت سوابق پاسخگویی کارشناسان در پرونده تخصصی تبلیغی ایشان
– یکسان سازی پاسخ های سؤالات پرتکرار جهت ایجاد نظام هماهنگ پاسخ
– و…