عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

سوالات مردم منابعي براي بيان مشكلات در لايه هاي زيرين جامعه است

رئيس مركز ملي پاسخگوئي گفت: ما از طريق تحليل سوالاتي كه مردم از اين مركز دارند مي توانيم به مشكلات لايه هاي زيرين جامعه دست پيدا كنيم.

به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي اصفهان، حجت الاسلام والمسلمين فاتحي رئيس مركز ملي پاسخگوئي ديني شعبه اصفهان در حاشيه برگزاري نشست صميمانه كارشناسان اين مركز با رئيس دفتر تبليغات اسلامي با اشاره به هدف از برگزاري اين نشست عنوان كرد: همه ساله از بدو تشكيل اين مركز تا كنون جلساتي تحت اين عنوان با هدف انتقال مسائل و مشكلات مركز به رئيس دفتر و بيان تذكرات و خواسته هاي رئيس دفتر به كارشناسان به جهت ارتقاء سطح كيفي مركز برگزار مي گردد.
وي افزود: با توجه به اينكه كارشناسان اين مركز عموما” از روحانيون فاضل و نخبه ي حوزه هستند برگزاري اين جلسات زمينه اي براي استفاده از نظرات نخبگان حوزوي در جهت پيشبرد اهداف دفتر خواهدبود.
رئيس مركز ملي پاسخگوئي پيرامون كارشناسان اين مركز تصريح كرد: اين مركز داراي 40 كارشناس در سه بخش تلفني، مكتوب و اينترنتي با مدارك تحصيلي سطح 3، كارشناس ارشد و دكتري در رشته هاي مرتبط با تخصص خود مي باشند.
حجت الاسلام فاتحي در ادامه با مطرح كردن سوالات مردم به عنوان منابع بيان كننده مشكلات لايه هاي زيرين جامعه اظهار داشت: ازدياد سوالات مردم پيرامون يك بحث همچون طلاق گوياي دغدغه ها و مشكلات جامعه است و مسئولان فرهنگي مي توانند با استفاده ازين سوالات، سياستگذاري ها و برنامه ريزي مناسب تري براي مبحث فرهنگي جامعه داشته باشند.
وي در پايان با بيان برنامه هاي آينده مركز ملي پاسخگوئي خاطرنشان كرد: با توجه به پتانسيل فضاي مجازي در جذب جوانان و مخاطبان دور از دسترس، برنامه آينده مركز ملي پاسخگوئي استفاده بيشتر از اين فضا و سوق دادن گفتگوي تلفني به سمت گفتگوي اينترنتي خواهد بود.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *