وی افزود: به اعتقاد کارشناسان، مصرف کالا و محصولات فرهنگی در روزگار فعلی، تأثیر گستردهای بر سبک زندگی انسان دارد و باید برای آن برنامه ریزی ویژه ای داشت.
رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در این کتاب سعی شده تعدادی از بازیهای فرهنگی که بهطور معمول در جامعه رواج داشته و نیاز به تبیین بیشتری دارد در محورهای معرفی بازی، ارزشهای بازی و روش بازی بازگویی شود.
وی افزود: در این کتاب 167 نوع بازی و اسباببازی معرفی شده و مشخصات کلی بازیها، اهداف، آموزشها و روش هر بازی نیز بهتفکیک آمده است تا والدین و مربیان ویژگی بازیها را بهدرستی بشناسند.
چاپ نخست کتاب «بازی و هم بازی» تألیف حمید گلچی، مریم امینی و سمیه قطبی در 320 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 65،000 هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.
مشاهده در باشگاه خبرنگاران جوان
مشاهده در خبرگزاری ابنا
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری جوان آنلاین
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان