در ديدار اخير معاون پاسخگويي، معاون برنامه ريزي و مسوول فناوري مركز ملي پاسخگويي دفتر قم، ظرفيت هاي پاسخگويي اينترنتي مركز ملي پاسخ گويي«شعبه اصفهان»مورد بررسي و اذعان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي اصفهان، حجت الاسلام والمسلمين علي اكبر صافي، مسوول مركز ملي پاسخگويي شعبه اصفهان، در اين ديدار با اشاره به فعاليت 32 كارشناس پاسخگويي در بخش تلفني و مكتوب اين مركز، گفت: اين افراد از بين فضلاي حوزه ي علميه اصفهان، كه در امر پاسخگويي از دانش و مهارت خوبي برخودار هستند، انتخاب شده اند و روزانه در دو نوبت كاري 8 تا 12 صبح و 16 الي 20 عصر در پنج گروه اخلاق و تربيت، قرآن و حديث، كلام، مشاوره و فقه به سووالات تلفني خط ملي 09640 كه از طريق اپراتورهاي مركز قم ارتباط داده مي شود و نيز پرسش هاي مكتوب، كه به آدرس صندوق پستي مركز اصفهان ارسال مي شود، پاسخ مي دهند.
حجت الاسلام والمسلمين صافي اصفهاني، در ادامه خاطر نشان كرد: وجود گروه هاي آموزشي زبان انگليسي، عربي، چيني، اسپانيايي و فرانسوي در دفتر اصفهان و تعدادي از فضلاي فارغ التحصيل در اين دوره ها كه بحمدالله از توان علمي و تبليغي نسبتاً خوبي برخوردار بوده و ضمن آشنايي با فنون استفاده از فضاهاي مجازي، قادر به گفتگو و نامه نگاري الكترونيك به زبان هاي ياد شده نيز هستند، ظرفيت بسيار ارزشمندي را براي راه اندازي تالارهاي گفتگوي اينترنتي در اين مركز فراهم آورده است؛ لذا اينجانب پس از پذيرش مسووليت، در اولين ديدار خود با جناب حجت الاسلام و المسلمين مخدوم، اين ظرفيت را يادآور شده و با اشاره به سابقه ي افتخار آميز اداره ي اتاق گفتگوي اينترنتي رواق انديشه توسط تعدادي از طلاب زباندان دفتر اصفهان، خواستار راه اندازي اين بخش شدم و متعاقب اين پيشنهاد، حجت الاسلام والمسلمين روشن تن و آقايان جانقلي و جعفري جهت بررسي اين موضوع وانجام پشتيباني هاي نرم افزاري، در مركز ملي اصفهان حضور يافتند كه جاي تقدير و سپاس فراوان دارد.
وي در پايان ابراز اميدواري نمود كه به زودي با ارتقاي سامانه كارتكس كه در قم استفاده مي شود و فراهم آمدن امكان استفاده از آن در فضاي سايبر، شاهد درهم تنيدگي و تعامل علمي و اجرايي هر چه بيشتر مركز ملي پاسخ گويي و شعب آن باشيم.
به گزارش روابط عمومي دفتر تبليغات اسلامي اصفهان، حجت الاسلام والمسلمين علي اكبر صافي، مسوول مركز ملي پاسخگويي شعبه اصفهان، در اين ديدار با اشاره به فعاليت 32 كارشناس پاسخگويي در بخش تلفني و مكتوب اين مركز، گفت: اين افراد از بين فضلاي حوزه ي علميه اصفهان، كه در امر پاسخگويي از دانش و مهارت خوبي برخودار هستند، انتخاب شده اند و روزانه در دو نوبت كاري 8 تا 12 صبح و 16 الي 20 عصر در پنج گروه اخلاق و تربيت، قرآن و حديث، كلام، مشاوره و فقه به سووالات تلفني خط ملي 09640 كه از طريق اپراتورهاي مركز قم ارتباط داده مي شود و نيز پرسش هاي مكتوب، كه به آدرس صندوق پستي مركز اصفهان ارسال مي شود، پاسخ مي دهند.
حجت الاسلام والمسلمين صافي اصفهاني، در ادامه خاطر نشان كرد: وجود گروه هاي آموزشي زبان انگليسي، عربي، چيني، اسپانيايي و فرانسوي در دفتر اصفهان و تعدادي از فضلاي فارغ التحصيل در اين دوره ها كه بحمدالله از توان علمي و تبليغي نسبتاً خوبي برخوردار بوده و ضمن آشنايي با فنون استفاده از فضاهاي مجازي، قادر به گفتگو و نامه نگاري الكترونيك به زبان هاي ياد شده نيز هستند، ظرفيت بسيار ارزشمندي را براي راه اندازي تالارهاي گفتگوي اينترنتي در اين مركز فراهم آورده است؛ لذا اينجانب پس از پذيرش مسووليت، در اولين ديدار خود با جناب حجت الاسلام و المسلمين مخدوم، اين ظرفيت را يادآور شده و با اشاره به سابقه ي افتخار آميز اداره ي اتاق گفتگوي اينترنتي رواق انديشه توسط تعدادي از طلاب زباندان دفتر اصفهان، خواستار راه اندازي اين بخش شدم و متعاقب اين پيشنهاد، حجت الاسلام والمسلمين روشن تن و آقايان جانقلي و جعفري جهت بررسي اين موضوع وانجام پشتيباني هاي نرم افزاري، در مركز ملي اصفهان حضور يافتند كه جاي تقدير و سپاس فراوان دارد.
وي در پايان ابراز اميدواري نمود كه به زودي با ارتقاي سامانه كارتكس كه در قم استفاده مي شود و فراهم آمدن امكان استفاده از آن در فضاي سايبر، شاهد درهم تنيدگي و تعامل علمي و اجرايي هر چه بيشتر مركز ملي پاسخ گويي و شعب آن باشيم.