عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

نقش محوري دفتر تبليغات اسلامي اصفهان در شناسايي و تعيين اولويت طرح‌هاي فرهنگي استان اصفهان

جلال ريزانه، رييس گروه برنامه ريزي دفتر اصفهان با اشاره به اينكه رويكرد فرهنگي اخير دولت و اختصاص منابع مالي نسبتاً چشمگير در اين عرصه، تلاش تمامي استان ها در جذب و تأمين بودجه فرهنگي به ....

جلال ريزانه، رييس گروه برنامه ريزي دفتر اصفهان با اشاره به اينكه رويكرد فرهنگي اخير دولت و اختصاص منابع مالي نسبتاً چشمگير در اين عرصه، تلاش تمامي استان ها در جذب و تأمين بودجه فرهنگي به منظور رونق‌بخشي و رفع‌ كاستي‌هاي عرصه فرهنگي شان را برانگيخته است، گفت: استان اصفهان در گام اول يك هزار ميليارد ريال اعتبار فرهنگي را دريافت نمود.
وي خاطر نشان كرد، جذب و شناسايي فعاليت‌‌ها و ركن اساسي تحقق آرمان‌هاي فرهنگي استاني است و در اين راستا دفتر تبليغات اسلامي اصفهان با عضويت در سه كار گروه كميته‌هاي ارزيابي و عضويت رسمي رييس دفتر تبليغات اسلامي در كميته ارزيابي نهايي در تصويب طرح‌هاي فرهنگي، نقش بسزايي را ايفا مي‌نمايد.
ريزانه در ادامه افزود: دفتر اصفهان در طي چندين جلسه كارشناسي در حوزه راهبردها و سياست‌هاي مدنظر استاني، موفق به ارايه و تدوين 46 طرح فرهنگي با بودجه‌اي بالغ بر 310 ميليارد ريال شده است، كه در اين راه تلاش چشمگير معاونت فرهنگ و تبليغ و پژوهش دفتر تبليغات اسلامي اصفهان قابل تقدير و سپاس است.
وي تصريح كرد، بيشتر طرح‌هاي پيشنهادي، در راستاي تحقق چشم‌انداز و افق راهبردي دفتر تبليغات اسلامي تدوين شده است و به تكميل ظرفيت‌ها و فعاليت‌هاي فعلي دفتر اصفهان مي‌پردازد.
رييس گروه برنامه ريزي دفتر اصفهان در پايان گفت: تلاش گروه برنامه‌ريزي و فناوري اطلاعات، راهبرد محور نمودن فعاليت‌ها و استفاده از منابع استاني براي ايفاي نقش و ظرفيت استاني در انجام رسالت و تكليف دفتر تبليغات اسلامي است.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *