عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

تبلیغ مجازی در رمضان ۱۴۰۰

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام گفت: به دلیل گسترش ویروس کرونا فعالیت تبلیغی حضوری در کلیه مناطق ممنوع است اما تبلیغ دین تعطیل نخواهد شد و مجازی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در مجمع مبلغان مباه مبارک رمضان اصفهان که به همت این معاونت برگزار شد با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته جلسات متعددی در خصوص نحوه اعزام مبلغان در سال جاری برگزار شده است، گفت: اولویت ما اعزام حضوری بود چرا که در آن زمان اغلب نقاط کشور و استان اصفهان در وضعیت آبی به سر می‌بردند و امکانات اعزام حضوری فراهم بود.

وی از ابلاغیه‌ای مبنی بر ممنوعیت اعزام حضوری در کلیه مناطق به دلیل شیوع ویروس کرونا خبرداد و افزود: باید از همه مبلغانی که برای اعزام حضوری ثبت نام کرده بودند عذرخواهی کنیم، در ماه مبارک رمضان سال 1400 اعزام حضوری نخواهیم داشت چرا که تابع قوانین هستیم.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: به این نتیجه رسیده‌ایم که تبلیغ دین نباید تعطیل شود و ما شیوه تبلیغی خود را باید تغییر دهیم، شیوه تبلیغی ما امسال استفاده از فضای مجازی است مانند آنچه که سال گذشته انجام شد و بشارت می‌دهیم به مبلغان که تفاوت تبلیغ فضای مجازی امسال نسبت به سال گذشته این است که شیوه‌ها و قالب‌ها در فضای مجازی بهبود یافته و امکانات و ظرفیت‌های بهتری نسبت به گذشته برای تبلیغ در فضای مجازی فراهم آمده است.

وی گواهی تبلیغ در فضای مجازی را لازمه فعالیت تبلیغی در فضای مجازی در ماه رمضان امسال برشمرد و تصریح کرد: تنها کسانی که از این گواهی تبلیغی برخوردار باشند امکان تبلیغ در ماه مبارک رمضان در فضای مجازی دارند و کسانی که امروز در این مجمع شرکت کردند و این گواهی را دریافت نکرده‌اند در واحد آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های تبلیغ در فضای مجازی و اخذ گواهی ثبت نام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اهتمام با اشاره به اهمیت تبلیغ در فضای مجازی و ضرورت افزایش توانمندی تولید و انتشار محتوا در بستر فضای مجازی، اظهار کرد: ارتباط با مساجد و مدارس و مجموعه‌های فرهنگی برای ارائه محتوای تبلیغی در فضای مجازی یکی از بسترهایی است که مبلغان می توانند به خوبی از آن بهره ببرند.

مشاهده در خبرگزاری صدا و سیمای اصفهان
مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری تابناک

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *