عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

امروز فضای مجازی کاربرسالاری را در دنیا به همراه خود آورده است/ تضادها عامل جذب مخاطب در این فضا

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه امروز همه انسان ها همزمان تولیدکننده و مصرف کننده هستند، گفت: فضای مجازی یک فضایی ایجاد کرده است که دیگر مانند گذشته پیام، یک ارسال کننده و دریافت کننده ندارد و دنیا به مثابه یک منظومه دریاواره است و همه کاربران شریک این ماجرا هستند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از پایگاه خبری صاحب نیوز،  حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در نشست گروه های تبلیغی، تبلیغ، پژوهش و فضای مجازی در محل اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه فضای مجازی میدان سالاری را به مردم داد، اظهار کرد: امروز مردم به جای سرمایه ها و حاکمیت ها به سالاری رسیده اند و با نوعی کاربرسالاری روبرو هستیم که صنعت پلاک چین به آن سرعت بخشیده است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه امروز همه انسان ها همزمان تولیدکننده و مصرف کننده هستند، عنوان کرد: ما امروز دیگر تولید و مصرف جدا از هم نداریم و این دو در هم آمیخته شده است.

وی ذهنیتی که ما مطلب تولید کنیم و مخاطب مصرف کننده است را منسوخ دانست و خاطرنشان کرد: ما تنها می توانیم فضایی ایجاد کنیم که نقطه ثقل و واسطه بین مردم و مردم باشیم؛ به عبارت دیر ما در یک پلتفرم باید واسطه ای بین تولیدات خود مردم باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی تصریح کرد: ما هرچه بتوانیم بین تولیدمصرف، دوگانگی را بالا ببریم، ضریب تاثیر ما در این فضا بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به ایجاد نوعی دوگانگی بین شخصیت کاربران، عنوان کرد: اگر کسانی که محتوا را تولید می کنند و کسانی که مصرف می کنند از جهت پایگاه اجتماعی دارای پارادکس بیشتری باشند، جذب مطالب بیشتر خواهد بود.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: هرچه اعضای داخل گروه با فاصله بیشتری باشند، برای مثال انسان های شهری و روستایی و یا شغل های مختلف، میزان تاثیرگذاری ما بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه نباید به سمت ایجاد سلول های انفرادی در پیام رسان ها و در سطح فضای مجازی رفت، عنوان کرد: هرچه فعالیتی که کاربران انجام می دهند نیز دارای دوگانگی بیشتری باشد هم تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین قطبی با اشاره به ضرورت افزایش دوز مصرف و تولید در فضای مجازی برای تاثیرگذاری بیشتر عنوان کرد: دوگانگی در ساحت محتوایی هم بر سطح نفوذ تاثیر گذاشته و منفعت بیشتری به کسب و کار ما می دهد.

وی افزود: هرچه محیط عمومی تر باشد، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت و تضارب آرا در توسعه فضا موثر عمل می کند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تضاد در موضوع ها را موجب جذب بیشتر مخاطبان به حالت سینوسی به سمت موضوعات دانست و خاطرنشان کرد: موضوعات یکسان یکنواختی به همراه دارد که عامل دفع مخاطب به شمار می رود.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی باید جنس کار دیالکتیکی باشد، عنوان کرد: هرچه کشاکش در فضای مجازی بیشتر باشد، میدان بیشتری در دست خمی بگیرید.

مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *