وی اظهارداشت: مربی کودک باید بازی های رایج کودکانه، فضاها و محصولات رسانه ای حوزه کودک مانند کارتُن ها، فیلم ها و بازی های رایانه ای این رده سنی را بشناسد تا بتواند افکار آنها را راهبری کند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با بیان اینکه مأمور به وظیفه بودن منافی این نیست که ما به نتیجه عمل نیز فکر نکنیم، ادامه داد: بنابراین تبلیغات دینی ویژه کودک گرچه به شادی نیاز دارد اما نباید به سمتی برود که در این برنامه ها کودکان فقط سرگرم شوند بلکه هدف آن است که در قالب برنامه های شاد، مفاهیم دینی و معرفتی به زبان کودکانه به این قشر منتقل شود.
وی اضافه کرد: باید بدانیم مخاطب ما کیست و در آینده چه اتفاقاتی برای او پیش خواهد آمد.
حجت الاسلام روستا آزاد افزود: یک اقدام فرهنگی در کودکی ممکن است اثر بسیار زیادی در آینده و تغییر مسیر زندگی کودک داشته باشد و قرآن بر این نکته تأکید دارد که نجات یک فرد، نجات همه انسان ها را به دنبال دارد.