عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برنامه‌های دفتر تبلیغات به سمت عملیاتی‌تر شدن پیش می‌رود

حجت الاسلام مخدوم گفت: در سه میز خانواده، اخلاق و سبک زندگی برنامه ریزی دقیقی برای برنامه های اجرایی وجود دارد تا مانع از موازی کاری و کارهای تکراری شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی، در جمع رییس و معاونان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه حجم قابل توجهی از صاحب نظران در دفتر تبلیغات اسلامی گردهم آمده‌اند، از وجود برخی چالش‌ها در زمینه فرآیندهای دفتر تبلیغات اسلامی در کشور به عنوان تفاوت‌های برخاسته از جود نظرات مختلف یاد کرد و گفت: تیم‌های مختلف حاضر در دفتر تبلیغات اسلامی هرقدر بیشتر با هم همکاری داشته باشند عملکرد بهتری هم خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: این هماهنگی‌ها و همکاری‌ها همواره در حال افزایش است و البته باید مراقبت شود که رشد این فرآیندها موجب خستگی نیروها و مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی نشود، اقدامات مؤثری در زمینه کاهش چرخه‌های فرآیندهای اجرایی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفته است و این موضوع باید بیش از پیش پیگیری شود.

کاهش بودجه مشکلاتی برای راهبردی شدن برنامه ها ایجاد کرده

دبیر قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی دفتر تبلیغات اسلامی قم با اشاره به استقبال دفتر تبلیغات اسلامی قم برای استفاده از نظرات صاحب نظران در زمینه بهبود برنامه‌ها و ساختارهای دفتر تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: انتظار داشتیم کاشته‌های سال 96 در سال 97 به مرحله برداشت و راهبردی کردن برنامه‌ها برسد که با تقلیل بودجه‌ها به کمتر از یک ششم با مشکلات متعددی در این زمینه مواجه شدیم و این یکی از مشکلات جدی دفتر تبلیغات اسلامی در کشور برای اجرای برنامه‌های راهبردی است و این موضوع در قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی نیز وجود دارد.

حجت الاسلام مخدوم با بیان اینکه بازخوردهایی که از دفاتر تبلیغات داشتیم این بود که باید کارهای ریز و پراکنده کاهش پیدا کند، تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی قم تأکید ویژه‌ای بر انجام برنامه‌ها و کارها با اثربخشی بالا دارند، در قطب اخلاق، خانواده و سبک زندگی تلاش کردیم تا هر مرکز به اموری متمرکز شود که نسبت به آن توانمندی بیشتری دارد و می‌تواند اجرای بهتری در آن داشته باشد.

وی از تقویت تبلیغ تخصصی در همه دفاتر تبلیغات اسلامی و پیشرفت مؤثر در این زمینه خبرداد و گفت: در سه میز خانواده، اخلاق و سبک زندگی برنامه ریزی دقیقی برای برنامه های اجرایی وجود دارد تا مانع از موازی کاری و کارهای تکراری شود، آموزش‌های پودمانی و دوره‌ای در میز خانواده و فعالیت پژوهشی در میز اخلاق از مهمترین این برنامه‌ها است.

دفاتر تبلیغات باید ارتباطات و تعاملات بیشتری داشته باشند

رییس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با تأکید بر لزوم ارتباطات و تبادل اطلاعات بیشتر میان دفاتر تبلیغات اسلامی در کشور، اظهار کرد: در مراکز عملیاتی دفتر تبلیغات اسلامی افراد صاحب نظری وجود دارند که می‌توانند برای اقدامات مؤثر و اجرایی نقش آفرینی کرده و می‌توانیم از توانمندی‌های آنان به خوبی استفاده کنیم.

حجت الاسلام مخدوم از برنامه ریزی برای انجام فعالیت‌ها با اولویت بندی دقیق‌تر نسبت به گذشته در دفتر تبلیغات اسلامی خبرداد و افزود: برنامه‌های آموزشی ویژه برای توانمند سازی و عملیاتی کردن کسانی که در این دوره‌ها آموزش می‌بینند از موضوعاتی است که به روی آن تمرکز داریم تا طلابی که در دوره‌هایی نظیر مشاوره خانواده شرکت می‌کنند بتوانند به خوبی و با توانمندی بالا به عنوان خروجی‌های این دوره‌ها در سطح جامعه نقش آفرینی کنند.

وی در پایان با استقبال از نظرات و دیدگاه‌های معاونین و ریاست دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در زمینه برنامه ریزی‌های مربوط به میزها و قطب‌های دفتر تبلیغات اسلامی و مباحث اجرایی و عملیاتی برنامه‌ها متعدد دفتر تبلیغات اسلامی، قول پیگیری و مطرح کردن این دیدگاه‌ها در دفتر تبلیغات اسلامی قم را داد.

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *