وی افزود: بخش دوم این نمایشگاه مشتمل بر امور و فعالیتهایی است که دفتر تبلیغات شعبه اصفهان مسئولیت آن را بر عهده دارد و با وجود مطالعه گزارشاتی که از این اقدامات به دفتر قم ارسال شده بود، ارائه گزارش فعالیتها به صورت یکجا، مشخص و متبلور بسیار جالب و قابل توجه بود.
حجتالاسلام و المسلمین واعظی ادامه داد: دستاوردهای نمایشگاه در قالب تعامل بین دستگاههای مختلف ظاهر میشود، این نمایشگاه مقدمه تعارف و آشنایی دستگاهها با ظرفيتهاي دفتر تبلیغات اسلامی و زمینه کاری این مرکز است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه تعارف و آشنایی مقدمه همافزایی، تعامل و همکاری دستگاهها و دفتر تبلیغات است، تأکید کرد: اگر این موضوع به نتیجه برسد میتوان گفت که نمایشگاه، دستاورد و حاصل بسیار مبارکی داشته اما اگر دستگاهها، نهادها و فعالین عرصه دین و فرهنگ این نمایشگاه را ببینند و گام بعدی یعنی همکاری و تعامل اتفاق نیفتد، نمایشگاه به اهداف خود نرسیده است در واقع پازل نمایشگاه زمانی تکمیل می شود که پس از این آشنایی، همکاری و همافزایی صورت گیرد.