وی افزود: فضای بسیار خوب حاکم بر این سایت، برای آغاز فعالیتهای تبلیغی در عرصه مجازی بین الملل خوب می باشد ولی این سایت ظرفیت لازم را برای کارگروهی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین فرخ زاده در ادامه به یک سری سایت دیگری برای فعالیت تبلیغی اشاره کرد و گفت: در بخش تبلیغ مکتوب سایت ویکیپدیا (Wikipedia) سایتی است که میلیاردها بازدید در ماه داشته و مدیریت مطالب آن به دست کاربران دنیاست که با مرور زمان، سطح دسترسی آنها افزایش یافته و می توانند اطلاعات را ویرایش نمایند ولی کاربران باید به یاد داشته باشند که بیطرفی و کار داوطلبانه از اصول اولیه و مهم این سایت است.
وی در بخش دوم سخنان خود به معرفی سایت این مرکز با نام اسلام پرتال (www.IslamPortal.net) پرداخت و گفت : اسلامپرتال یک سایت جامع بوده و مخاطبان را از بازدید دیگر منابع آنلاین بینیاز خواهد کرد و وجود کتابخانه غنی و قدرتمند از ویژگی های بارز این سایت می باشد که قانون کپیرایت در این سایت به خوبی رعایت شده است.
مدیر بخش مکتوب تبلیغ مجازی مرکز بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه به دستورالعملها و شرایط همکاری متقاضیان با مرکز بین الملل دفتر تبلیغات پرداخت و خاطر نشان کرد: فعالیتهای تبلیغی مورد ارزیابی قرار گرفته و ملاک مقبولیت در ارزیابیها نظر مشهور بودن پاسخها و همچنین استناد به منابع معتبر میباشد.