حجت الاسلام و المسلمین قطبی اظهار داشت: در زمینه های مختلفی بین دفتر و فرهنگسرای خانواده پیوند همکاری وجود دارد که می توان آن ها را تقویت نمود از جمله در حوزه مطالعات، آموزش های حوزه خانواده و اعزام مشاور و مبلغ خانواده.
وی همچنین از جهت دهی پایان نامه ها به سمت موضوع خانواده خبرداد و گفت: این امر دستاوردهای مطلوبی به دنبال خواهد داشت که تعامل بین این دو نهاد را تقویت خواهد کرد.
وی به محصول مشترک بین این دو نهاد اشاره کرد و افزود: سه نوع محصول وجود دارد، که شامل محصولات مصرفی در قالب بروشور، محصولات رؤیت پذیر مانند نمایشگاه و محصولات عملکردی مانند ارائه محصولی نظیر قلم قرآنی است که دارای عملکرد طولانی مدت و ماندگار است و در حوزه سوم دفتر آمادگی همکاری با فرهنگسرای خانواده رادارد.
در ادامه این دیدار صمیمانه محمد سجادزاده رئیس فرهنگسرای خانواده با اظهار خرسندی و استقبال از پیشنهادهای مطرح شده گفت: فرهنگسرای خانواده که زیر مجموعه سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری است که روند کلی حرکتش در سال های گذشته بر خدمات عمومی بود که انتخاب نقطه مخاطب مسیر اشتباهی بوده است.
وی تصریح کرد: مخاطب عام نیازهایش زیاد و تمامی ندارد و این در حالی است که بضاعت ما محدود است و از طرفی نمی توان کل شهر را پوشش داد و ما به سمت مخاطب خاص تغییر جهت داده ایم.
وی تأکید کرد: نقطه عزیمت از مخاطب عام به سمت مخاطب خاص ما را به چهار گروه خاص هدایت نمود، مخاطب انگیزشی که انگیزش را تقویت می کند و آن مخاطبی است که مرجعیت الگویی و رفتاری برای مردم است مانند اصناف، مخاطب کارگزاران، مجموعه های شهرداری ها و مجموعه های مردمی.
وی در رابطه با مسأله خانواده گفت: چهار تعریف برای حساس سازی نسبت به مسأله خانواده برای ما اولویت دارد که اولاً باید حساس باشد و همراه با گفتمان، فعال و توانمند و امکان شبکه که این مهم در فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی ملموس است.
در ادامه مقرر شد نقطه های مشترک فعلیت ها در قالب تفاهم نامه تعیین و نسبت به هم افزایی آن ها اقدام های لازم صورت پذیرد.