وی بیان داشت: محیط به مثابه مدرسه محیطی قرارگاه رفتاری و سکانس تصویری، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ دینی است.
حجت الاسلام و المسلمین قطبی افزود: محصولات و صنایع فرهنگی یکی از مقوله هایی است که کمتر مورد توجه واقع شده و این درحالی است که محصولات فرهنگی ظرفیت بالایی برای انتقال مفاهیم و معارف دینی به جامعه دارد.
وی اظهار داشت: امید است مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی کشور زمینه ی اقدامات وسیعی و بلند دامنه ای در این دو محور تبلیغات یعنی محیطی و صنایع فرهنگی به وجود بیاورد.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین رزمجو رئیس مجمع عالی کانون های فرهنگی تبلیغی کشور به معرفی مجمع عالی پرداخته و به ظرفیت و فرصت های تبلیغی اشاره کرد و آمادگی این مجمع را برای همکاری های تبلیغی و فرهنگی در سطح کشور اعلام کرد.
وی تصریح کرد: بیش از 4 هزار کانون تاکنون از سازمان تبلیغات اسلامی پروانه فعالیت دریافت و در سطح کشور در حال انجام فعالیت فرهنگی و تبلیغی می باشند.