عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

خانه فناوری فرهنگی اصفهان یک شتاب‌دهنده فرهنگی است

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان گفت: خانه فناوری فرهنگی اصفهان، یک شتاب‌دهنده فرهنگی است که در مناسبت‌هایی چون نمایشگاه فن‌نما حضور فعال دارد و تیم‌های خلاق و دانش‌بنیان خود را برای استفاده از این فرصت‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق امینی، رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: در دومین نمایشگاه فن‌نما شرکت‌های فرهنگی و خلاق وابسته به خانه فناوری فرهنگ اصفهان و مرکز ملّی خلاقیت و نوآوری اشراق قم حضور و شرکت فعال دارند.

وی با اشاره به این مطلب که نمایشگاه فن‌نما با شعار «ما برای وصل کردن آمدیم»، برای دومین سال پیاپی در اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: ما برای سال دوم است که در نمایشگاه شرکت کردیم. امسال این نمایشگاه موفق‌تر از سال گذشته اجرا شد. تیم‌های فرهنگی و نوآوری حوزه علوم اسلامی و انسانی در نمایشگاه پاویون صنایع خلاق حضور دارند. در این پاویون از قم، تهران و اصفهان غرفه داریم و خدمات و محصولات خوبی ارائه می شود.

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان با بیان اینکه پاویون، ترکیبی از سه بخش را در خود جای داده است، اضافه کرد: این مؤلفه به خودی خود، نقطه قوت و خلاقیت محسوب می‌شود. در نقطه مرکزی آن نوآوری‌های جشنواره صنایع دستی آموزش‌وپرورش و مدارس فنی‌وحرفه‌ای وجود دارند که محصولات فاخری ارائه می‌دهند و بسیاری از دانش‌آموزان و فرهنگیان از آن بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه در بخش مدیریت پاویون صنایع خلاق، غرفه اداره خلاقیت شهرداری اصفهان، خدمات خوبی را ارائه می‌دهد، گفت: رئیس محترم اداره، همه روزه در غرفه حضور دارد که خود فرصت ارزشمندی محسوب می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین امینی با اشاره به اینکه گرداگرد این پاویون نیز استارتاپ‌ها و شرکت‌های خلاق فرهنگی حضور دارند، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ساعت ۱٠ صبح تا ۱۹ باز است. ضمن اینکه آنچه در نمایشگاه رقم می‌خورد تنها شامل معرفی محصول، شبکه‌سازی، برندسازی و محصول نوآورانه نیست. بلکه فراتر از این‌ها شرکت‌های خلاق و نوآور؛ طرح‌های توسعه‌ای، پلن‌ها و چشم‌اندازهای آینده را برای مشتریان به اشتراک می‌گذارند.

وی حضور در این نمایشگاه را فرصتی ارزشمند برای کارآفرین‌ها، صاحبان شرکت‌های بزرگ و برای افرادی که به پیشرفت می‌اندیشند، دانست و گفت: خانه فناوری فرهنگ اصفهان یک شتاب‌دهنده فرهنگی است که در این مناسبت‌ها حضور فعال دارد و تیم‌های خلاق و دانش‌بنیان خود را برای استفاده از این فرصت‌ها حمایت می‌کند.

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان تشریح کرد: افرادی که از این مدل ایده‌ها دارند و می‌توانند آن را به مرحله عملیاتی برسانند، اگر در نمایشگاه حضور یابند و خروجی ایده‌های فرهنگی و شرکت‌های تاب‌آور فرهنگی را ملاحظه کنند؛ راه رشد، تعالی و ورود به بازارهای داخلی و خارجی برایشان هموار می‌شود و حتی می‌توانند با تعامل شرکت‌ها به عرصه بنیان‌گذاری وارد شوند.

وی در پایان گفت: از علاقمندانی که در حوزه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و هنری به تعالی می‌اندیشند و خلاقیت و نوآوری دارند دعوت می کنیم در این نمایشگاه حضور پیدا کنند و نمونه‌های موفقی که به تجاری سازی و توسعه رسیده اند را مشاهده و از غرفه های آنها بازدید داشته باشند.

یادآور می‌شود دومین نمایشگاه ملّی فناوری و نوآوری فن‌نما با حضور ۱۰ استارتاپ از خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته‌ به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ۱۰ تا ۱۳ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برقرار است.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *