عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

صفر تا ۱٠٠ پروژه‌های استودیو «هدهد» دارای سنخیت فرهنگی است

مدیرعامل استودیو «هدهد» گفت: پروژه‌های ما از صفر تا ۱٠٠ طوری تولید می‌شود که از بحث طراحی یک پوستر ساده تا بحث انیمیشنی که پیچیدگی فنی خود را دارد و در بلندمدت می‌تواند بر مقوله فرهنگی تأثیر بگذارد، دارای سنخیت فرهنگی باشد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، احمد رضایی، مدیرعامل استودیو «هدهد»؛ استارتاپی که در نمایشگاه فن‌نما در زمینه تولید محتوا، سینما، فیلم و انیمیشن به دعوت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است، در گفت‌وگویی اظهار داشت: رسا خلاق هدهد از ترکیب ایده‌های نوین، شناخت دقیق مسأله و مهارت‌های نیروی انسانی متعهّد به خروجی‌های قابل‌قبولی در قالب‌های تولیدی از جمله؛ موشن‌گرافی، مدلسازی سه بعدی، خدمات طراحی و تدوین و انیمیشن رسیده‌ و روزبه‌روز در حال بهبود این مسیر است.

وی با بیان اینکه کار این استودیو تولید محتوا به صورت تخصصی است، ادامه داد: ما پنج سال است که در این حیطه فعالیت می‌کنیم و تمایزمان با سایر تیم‌های تولیدی محتوا این است که اگر شما یک برند تولیدی یا یک مجموعه‌ای باشید که خدمات ارائه می‌دهید و برای کار خود به یک دفتر تبلیغاتی مراجعه نمایید و موشن‌گرافی بخواهید، بدون لحاظ کردن پارامترهای فرهنگی و اقلیمی کشورمان صرف یک کار تبلیغی برای شما تولید می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه سعی ما بر این است که از پروژه‌های آماده که در اینترنت موجود است و هیچ سنخیتی با فرهنگ ایمانی و اسلامی ما ندارد استفاده نکنیم، گفت: پروژه‌های ما از صفر تا ۱٠٠ طوری تولید می‌شود که از بحث طراحی یک پوستر ساده تا بحث انیمیشنی که پیچیدگی فنی خود را دارد و در بلندمدت می‌تواند بر مقوله فرهنگی تأثیر بگذارد، دارای این سنخیت باشد.

مدیرعامل استودیو «هدهد» بیان کرد: مهم ترین هدف ما از حضور در نمایشگاه، بحث شناخته شدن است. چون اگر کسی کار ما را نشناسد، نمی‌تواند برای سفارش خود به سراغ ما بیاید و بهترین بستر برای معرفی ما حضور در همین نمایشگاه است.

وی درباره خلاقیت و نوآوری که در محصولات استودیو هدهد وجود دارد، توضیح داد: من خودم پیش از این در چند دفتر تبلیغاتی کار می‌کردم. بالای ۸٠ درصد دفاتر تبلیغاتی در اصفهان و تهران پروژه‌های آماده را دانلود و در آن جای‌گذاری انجام می‌دهند، ولی ما حتی در بحث وکتور و استوری بورد در بحث انیمیشن بومی‌سازی داریم. به علاوه استاد فیلم‌نویس ناظری که با ما همکاری دارد، کسی است که سال‌ها در مجموعه‌های ارزشی و صداوسیمای اصفهان کار کرده است.

رضایی با اشاره به اینکه مبنای فکری گروه ما با تفکرات ارزشی هماهنگ است، خاطرنشان کرد: ما تا کنون بیش از ۳۸٠ پروژه را به انجام رسانده‌ایم، نزدیک به ۵٠ مشتری سازمانی داریم و در حدود ۶ هزار دقیقه تولید محتوا داشته‌ایم و اکنون افتخار داریم که در دومین نمایشگاه ملّی فن‌نما در سالن C ، پاویون صنایع خلاق میزبان عموم علاقه‌مندان باشیم.

یادآور می‌شود دومین نمایشگاه ملّی فناوری و نوآوری فن‌نما با حضور ۱۰ استارتاپ از خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته‌ به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، ۱۰ تا ۱۳ مهر از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برقرار می‌باشد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *