عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برگزاری کارگاه معرفت شناسی در دفتر اصفهان

معاونت پژوهش مؤسسه علامه مجلسی با همکاری گروه فلسفه و کلام این مؤسسه اقدام به برگزاری کارگاه چهارروزه «معرفت شناسی» نمود.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان،حجت االسلام شفیعیان در خصوص نوع ثبت نام برای حضور در این دوره اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبیبن شرکت کننده در این کارگاه به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرسلات انجام گرفت و پس از بررسی شرایط متقاضیان از 23 نفر واجدین شرایط در کارگاه ثبت نام نهایی به عمل آید.

وی افزود:در این کارگاه آقای دکتر محسن زمانی استاد سخنران کارگاه معرفت شناسی و از محققین پژوهشگاه دانش های بنیادین (IPM) طی چهارروز تدریس در این کارگاه که با حضور طلاب علاقه مند به مباحث علوم عقلی و فلسفی که در حوزه مسائل فلسفی دوره های آموزشی و مطالعات قبلی داشته اند برگزار شد در ابتدا به بیان ملاحظات کلی درباره معرفت که عبارت از انواع معرفت و مولفه های معرفت بود پرداخت.

معاون پژوهشی موسسه علامه مجلسی با اشاره به دیگر مباحث بیان شده در این کارگاه تصریح کرد: مشکل گتیه و تحلیل های معرفت، ساختار توجیه اعم از مبناگرایی و انسجام گرایی و هم چنین نظریه های توجیه معرفتی که شامل درون گرایی و تلقی تکلیفی از توجیه، برون­گرایی و اعتماد­گرایی در توجیه است، از دیگر مباحث مطروحه در این کارگاه بود که با استقبال شرکت کندگان مواجه شد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *