عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

فرهنگ پذیری یکی از بهترین ویژگی های تبلیغ سنتی است

معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خصوص برخی از ویژگی های تبلیغ سنتی اظهار داشت: بهترین ویژگی تبلیغ سنتی فضای موجود در این تبلیغ است که نتیجه اش فرهنگپذیریست نه جامعه پذیری.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مریجی در جمع مبلغان در دفتر اصفهان گفت: تبلیغ کوششی است حساب شده به منظور انتقال مفاهیم و ایدئولوژی های دینی که برای استفاده صحیح از آن، باید شناخت صحیح و علمی نسبت به فرهنگ منطقه و ویژگی های جامعه مدرن امروزی داشته باشیم.

معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در خصوص برخی از ویژگی های تبلیغ سنتی اظهار داشت: اولین و بهترین ویژگی تبلیغ سنتی فضای موجود در این تبلیغ است که نتیجه اش فرهنگ پذیریست نه جامعه پذیری.

وی پیرامون ویژگی دوم و سوم تبلیغ سنتی  افزود:ویژگی دوم تبلیغ سنتی این است که مبلغ بازیگر نیست بلکه فردی است که به تمامی اموری که ابلاغ می کند ، در خفا یا در منظر عموم ، اعتقاد دارد و بر مبنای این اعتقاد ، به مردم آموزش می دهد و سومین ویژگی را می توان دسترسی آسان مبلغ به جامعه هدف دانست.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام) با اشاره به امور تأثیرگذار در تبلیغ تصریح کرد: باید درتبلیغ دقت داشت که انسان در تمامی حیطه های مادی و معنوی موجودی کمال طلب است و ظرف کمال انسان جامعه است نه فرد.

وی پیرامون دیگر امور تاثیرگذاردر تبلیغ تاکید کرد: توجه به شروط تشکیل جامعه ؛نیاز ارتباط متقابل به ضابطه و یا به عبارت دیگر به فرهنگ و شیوه های آموزش ارزش ها و ضوابط و برخی امور دیگر از جمله امور موثر در تبلیغ می باشد.

برای مشاهده گزارش تصویری جلسه اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *