عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

300 طلبه نخبه‌ در قم شناسايي شدند

حجت‌الاسلام والمسلمين احمد زادهوش با اشاره به تاسيس واحد نخبگان دفتر تبليغات از سال 87 اظهار داشت: فعاليت‌هاي اين واحد در حوزه مبلغان ممتازي قرار مي‌گيرد كه از نظر تحصيلات علمي و آثار فرهنگي داراي جايگاه خاص هستند ....

حجت‌الاسلام والمسلمين احمد زادهوش  با اشاره به تاسيس واحد نخبگان دفتر تبليغات از سال 87 اظهار داشت: فعاليت‌هاي اين واحد در حوزه مبلغان ممتازي قرار مي‌گيرد كه از نظر تحصيلات علمي و آثار فرهنگي داراي جايگاه خاص هستند.
وي خاطرنشان كرد: روحانيون منتخب در اين واحد در عرصه تبليغ از اثرگذاري بيشتري برخوردار بوده و فعاليت‌هاي موثري را ارائه مي‌دهند.
معاون فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با بيان اينكه كميته‌اي با عنوان كميته نخبگان در راستاي شناسايي اين افراد تشكيل شده است، گفت: در اين كميته شرايط انتخاب و پذيرش نخبگان تدوين و ابلاغ شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمين زادهوش تصريح كرد: پس از شناسايي و رتبه‌بندي نخبگان از اين افراد در مناسبت‌هاي ديني مختلف براي اعزام به سراسر كشور استفاده مي‌شود.
وي با بيان اينكه تاكنون 300 نفر از نخبگان در كشور شناسايي شدند، اذعان داشت: اين نخبگان داراي پرونده بوده و در مناسبت‌هاي مختلف به مناطق مختلف شهري و روستايي اعزام مي‌شوند.
معاون فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم تصريح كرد: از زمانيكه اين حركت به صورت منسجم آغاز شده استقبال و تقاضاهاي فراواني از سوي مردم داشتيم.
حجت‌الاسلام زادهوش خاطرنشان كرد: به طور معمول نخبگان با اعزام به مراكز استان‌ها در نشست‌هاي كارشناسي و ديني در رسانه‌ها شركت مي‌كنند.
وي عنوان داشت: نخبگان داراي تخصص‌هاي پاسخگويي به شبهات و سؤالات، در دانشگاه‌ها و حلقه‌هاي معرفت به فعاليت مي‌پردازند.
معاون فرهنگي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم تصريح كرد: برخي نخبگان از شاخصه‌هايي مانند خطابه و سخنراني، تبليغ براي گروه سني كودكان و نوجوانان و مشاوره خانواده برخوردار بوده كه بر اساس نياز و درخواست افراد براي حضور به مناطق اعزام مي‌شوند.
حجت‌الاسلام والمسلمين زادهوش با بيان اينكه معيارهاي جذب نخبگان در آيين‌نامه‌اي تدوين شده است، اذعان كرد: حضور 10 سال مستمر در درس خارج، تاليف كتاب، سابقه موفق تبليغي و قدرت تاثيرگذاري ويژه بر مخاطب از مهم‌ترين شرايط پذيرش نخبگان است.
وي با اشاره به ارائه آموزش‌هايي به نخبگان بيان داشت: نشست‌هاي پيوسته و كارگاهي براي نخبگان برگزار مي‌شود و متون تخصصي در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *