وی در ادامه افزود: در این راستا در ایام عید نوروز تعداد 40 گروه تبلیغی نوین و سنتی، اقدام به تولید محتوای تبلیغی کردند که نتیجه فعالیت این گروه ها تولید بیش از 2000 پست تولیدی در قالبهای موشنگرافی، عکس نوشته، متن نوشته، شعر، شب قصه، پادکست اکولایزر، کلیپ های تصویری، داستانک قرآنی، معرفی بازی و اپلیکیشن و سایت های کاربردی و مفید بود.
رییس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: تولیدات این گروه های تبلیغی با موضوعات تربیت فرزند، سبک زندگی، کرونا و بازی در خانه، تفسیر و پیام های قرآنی، شرح روایات و آیات قرآن، رفتار همسران و فرزندان در کانال @taghcheh1399 در بستر در شبکه های اجتماعی آپارات، اینستاگرام و ویسگون و در پیام رسانه ای ایتا، تلگرام، بله، گپ، سروش و واتساپ منتشر شده است.
حجت الاسلام زنده دل با اشاره به اهمیت توانمند سازی مبلغان، اظهار کرد: با توجه به ادامه اعمال محدودیت ها در ایام مباه مبارک رمضان این اداره ضمن ادامه همکاری با گروه های فعال اقدام به مشاوره فنی و توانمندسازی مبلغان رمضان المبارک برای تبلیغ در فضای مجازی کرد.
وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در ابتدای ماه مبارک رمضان 400 مبلغ حاضر در فضای مجازی را برای تبلیغ به اداره فضای مجازی، هنر و رسانه معرفی کرد که پس از برنامه ریزیهای لازم بیش از 450 ساعت مشاوره فنی در طول ماه مبارک رمضان برای این مبلغان از سوی اداره فضای مجازی، هنر و رسانه ارائه شده است.