وی با بیان این که یکی از مشکلات موجود در حوزه فرهنگ، موازیکاری و عدم شبکهسازی است، گفت: سعی بر این است که تمام تصمیمات مورد نیاز در شورای فرهنگ عمومی هر شهرستان که بالاترین جایگاه در تصمیم سازی و تصمیمگیری در حوزه فرهنگ است، انجام و ابلاغ شود.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان داشت: در قدم اول در شهرستان های سمیرم، شهرضا، لنجان و فلاورجان و در قدم دوم در شهرستان های داراب، نایین و خور و بیایانک این جلسات برگزار و به همین منظور کمیتهای با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیران حوزوی برادران و خواهران و ائمه جمعه برای بررسی و رصد موضوعات و مسائل مورد نیاز شهرستانها در حوزه خانواده، تعمیق ایمان و باور دینی، کودک و نوجوان و دیگر حوزههای مورد نیاز تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: تکریم، تجلیل و بزرگداشت چهرههای شاخص و اثرگذار تبلیغی هر استان از برنامه هایی است که معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به منظور معرفی و الگوبرداری برای نسل جوان عرصه های تبلیغ در هر شهرستان انجام می شود و پیگیر آن هستیم تا در آینده همانند شهر اصفهان که تا به امروز هفت چهره ماندگار تبلیغی معرفی شده است، در هر شهرستان نیز معرفی چهره ماندگار تبلیغ داشته باشیم.
مشاهده در خبرگزاری صدا و سیمای اصفهان
مشاهد هدر خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری ایمنا
مشاهده در خبرگزاری فارس
مشاهده در خبرگزاری ابنا
مشاهده در خبرگزاری ایکنا
مشاهده در خبرگزاری شفقنا
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان