وی از آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در راستای توانمندسازی و دانش افزایی مبلغان و روحانوین مستقر در مسجد خبر داد و گفت: سواد خانواده، سواد رسانه، آشنایی با فرق، پاسخگویی به شبهات، مهارت های ارتباطی و… دوره هایی است که برای تربیت مبلغ و روحانی متناسب با محیط مسجد برنامه ریزی شده است.
سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با پیشنهاد این که شورای فرهنگی عمومی شهرستان ها با محوریت شناسایی و معرفی ظرفیت های تبلیغی تشکیل شود، درخواست کرد: یک کارگروه با موضوع تبلیغات دینی و با عضویت همه نهادهای فرهنگی و دینی تشکیل شود تا در مناسبت های تبلیغی مدیریت واحد شکل بگیرد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود امتداد تبلیغی را ضروری دانست و گفت: مبلغ علاوه بر ایام تبلیغی مشخص در طول سال با توجه به ظرفیت سنجی صورت گرفته توسط شواری فرهنگ عمومی و با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان می تواند به تبلیغ خود ادامه دهد.
حجت الاسلام محمد رضا صالحیان، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان، اینگونه تعاملات را ارزشمند دانست و بر تربیت مبلغ توصیه و تأکید داشت.
در پایان این دیدار قرار شد، توافقات انجام شده در قالب تفاهم نامه بین دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مرکز رسیدگی به امور مساجد و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان به امضا رسیده و عملیاتی شود.