عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

نوشته ها

مدیرعامل استودیو «هدهد» گفت: پروژه‌های ما از صفر تا ۱٠٠ طوری تولید می‌شود که از بحث طراحی یک پوستر ساده تا بحث انیمیشنی که پیچیدگی فنی خود را دارد و در بلندمدت می‌تواند بر مقوله فرهنگی تأثیر بگذارد، دارای سنخیت فرهنگی باشد.
مدیرعامل استارتاپ «امین؛ هزارتوی شگفتی» گفت: ایده اصلی این استارتاپ، تبدیل مفاهیم فرهنگی به بازی است و ما سعی کردیم خلأهایی را که از نظر مفاهیم تربیتی میان کودکان و نوجوانان احساس می‌شود، از طریق بازی پر کنیم.
مدیرعامل استودیوانیمیشن «بچه‌های بهشت» گفت: این استودیو همیشه سعی می‌کند همگام با دانش و علم روز جهان حرکت کند تا تولید حرفه‌ای و با کیفیت را تجربه کند.
مدیر عامل شرکت خلاق «پردازشگران نگین زنده‌رود» گفت: پلتفرم «مدسه‌طرح» بستری است که دانش‌آموز می‌تواند برای خودش محصول تولید کند. چون خودش مصرف‌کننده نهایی به شمار می‌رود.
مدیر عامل شرکت خلاق «نوآوران مرآت امین» گفت: کاربردی‌سازی علوم انسانی و اسلامی که ناظر به نیازها و مسائل جامعه و حاکمیت است مورد توجه این مجموعه است.
نماینده یک شرکت دانش‌بنیان گفت: کسانی که از دوره تندخوانی استارتاپ شرکت تندخوانی نوآور و نوین دانش بهره بردند، پس از ۲۸ روز، کتب تخصصی زبان‌های دیگر را با سرعت بیشتر مطالعه کردند و همزمان توانستند قدرت به خاطر سپردن و توجه‌ آن‌ها را افزایش دهند که این قابلیت در نمایشگاه فن‌نما ارائه شده است.
مدیرعامل شرکت «آکو سپهر پارسیان» گفت: تمام محصولات و خدمات ما یک برگه پیوست فرهنگی دارد. یعنی اگر مخاطب بازی را انجام دهد، به یک ارزش افزوده می‌رسد و علاوه بر سرگرمی به یک محتوای مفید کاربردی دست پیدا می‌کند.
رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان گفت: خانه فناوری فرهنگی اصفهان، یک شتاب‌دهنده فرهنگی است که در مناسبت‌هایی چون نمایشگاه فن‌نما حضور فعال دارد و تیم‌های خلاق و دانش‌بنیان خود را برای استفاده از این فرصت‌ها حمایت می‌کند.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با توجه به رسالت فرهنگي، تبليغي و سياسي این معاونت در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و به منظور تبیین اندیشه مقاومت، اعزام مبلغ به سراسر استان اصفهان انجام خواهد شد.
مدیر محصول شرکت «پویشگران عصر داده» گفت: «رویاد» یک نرم‌افزار برای مدیریت رویدادهای آموزشی و پژوهشی است و تمام امکاناتی که یک سازمان، یک پژوهشکده یا یک دانشگاه برای برگزاری یک رویداد نیاز دارد را یکجا در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.
رئیس اداره فضای مجازی، هنرورسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در مجموعه انیمیشن «آن لحظه» بسیاری از زنان تأثیرگذار تاریخ را که در قضیه کربلا بودند، ولی ممکن بود که کمتر به شخصیت این افراد پرداخته شده باشد را به تصویر کشیده است.
تهیه شده در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان با همکاری نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان
در نشست مشترك معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و معاونت اجتماعی و سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان اصفهان، تفاهم نامه همكاری فرهنگی و تبلیغی ميان طرفين به امضاء رسيد.
مبلغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به کتابشناسی معرفتی پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: ضرورت دارد به واسطه مطالعه و تفکر در تعالیم زندگی معصومان، زندگی سعادت‌مندانه‌ای برای خود رقم بزنیم.
«کافه گفت‌وگو» از گروه‌های تبلیغی نوپا و مورد حمایت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است که در قالب میزهای پاسخگویی و مشاوره و در فضایی کافه ‌مانند، تلاش می‌کند تا پاسخی درخور به سؤالات، شبهات و دغدغه‌های شهروندان بدهد.

آخرین مطالب

یک مدرس دوره‌های تربیت مربی کودک و نوجوان گفت: کتاب «مبلغ کودک و نوجوان، تبلیغ بانمک» دوره‌های کار با کودک را برای معلمان، طلبه‌ها، مبلغان و کسانی که در زمینه تربیت کودک و نوجوان فعالیت دارند، به روش‌های کاربردی تبدیل کرده‌ است و مشابه آن را به‌ این شکل نداشته‌ایم.
یادداشتی از احمد خیری، رئیس اداره کتابخانه، نشر و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی
مبلغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به راهکارهای تشخیص یک کتاب خوب گفت: سرانه مطالعه ایرانیان از کتاب‌های خوب باید به سطحی متناسب با عظمت و سابقه تاریخی و تمدنی ما برسد.

پربازدیدترین ها

ادبیات خلاقانه برای نوجوانان؛ چرا و چگونه؟

جمعی از نویسندگان و مربیان کودک و نوجوان در دومین نشست تخصصی «نوجوان نوجوی امروز» که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان برگزار شد، به این پرسش پاسخ دادند که چگونه می‌توان برای نوجوانان ادبیات خلاقانه تولید کرد.

آیین رونمایی کتاب «مُبلِّغ کودک و نوجوان؛ تَبلیغ با نَمک»

با حضور سید احمد حسینی بهارانچی، مدیر انتشارات مهرستان، حجج اسلام حسین حقیقت و عبدالکریم صالحی از استادان و مبلغان فعال در زمینه تربیت کودک و نوجوان و حجت‌الاسلام علیرضا خوش‌قامت، نویسنده کتاب، آیین رونمايی کتاب «مُبلِّغ کودک و نوجوان؛ تَبلیغ با نَمک» به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

🔹 عکس: مسعود اصلانی

ورکشاپ خوشنویسی و نگارگری رحمةٌ لِلعالَمین

به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم روز پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ با حضور اساتید و علاقه‌مندان «ورکشاپ خوشنویسی و نگارگری رحمةٌ لِلعالَمین» توسط اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد.

اوّلین نشست تجربه‌نوردی فرهنگی

اوّلین نشست تجربه‌نوردی فرهنگی با ارائه جناب آقای دکتر بشیر خالقی‌پور، رتبه برتر رویداد ملّی «رشدآوند» ویژه تشکل‌های مردمی و فعالان فرهنگی اجتماعی به همت خانه فناوری‌های فرهنگی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی و اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان برگزار شد.

اوّلین کارگاه تجربه‌نوردی کارآفرینان برتر

با هدف گفت‌وگو و به اشتراک‌گذاری تجربیات در حوزه تهیه و تولید بازی‌های فکری، اوّلین کارگاه تجربه‌نوردی کارآفرینان با حضور احسان رحمانیان، مدیر عامل شرکت کیمیا پدیده طرح اسپادان با نام تجاری نابغه هوشمند، به همت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق و شرکت علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار شد. / عکس: فؤاد خورسندی

استفاده از گزاره‌های دینی در روان‌شناسی اسلامی

یک عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اظهار کرد: روان‌شناسی، امروز بیش از هر زمان دیگری به معنویت و مذهب روی آورده و این موضوع آن را به موفق‌ترین علم انسانی برای کمک به انسان‌های آسیب دیده تبدیل کرده است.

رسالت اصلی و ارزش حیاتی حوزه های علمیه به امر تبلیغ دین در همه عرصه ها است

امام جمعه اصفهان با تاکید بر تاثیر نحوه بیان و به ویژه محتوای خوب بر اساس قرآن کریم و نهج البلاغه گفت: باید بدانیم اگر اهل تبلیغ نباشیم به طور قطع به وظیفه خودعمل نکرده ایم، لذا باید بیشتر کار کرده و از اوقات خود بهره ببریم، چرا که ارزش ما به تبلیغ است.

سیر تحول دیدگاه‌های مستشرقان درباره پیامبر اسلام(ص)

یک استاد دانشگاه و پژوهشگر علوم دینی با اشاره به سیر تحول دیدگاه‌های مستشرقان درباره پیامبر اسلام(ص) گفت: تا اواخر قرون وسطی، رویکرد کلی مستشرقان به پیامبر اسلام، خصمانه و همراه با زیر سؤال بردن نبوت ایشان بود؛ اما از قرن ۱۸ در مواردی نبوت ایشان پذیرفته می‌شود، هر چند اتهامات دیگری به پیامبر نسبت می‌دهند.

عناوین برتر خبرگزاری

یک مدرس دوره‌های تربیت مربی کودک و نوجوان گفت: کتاب «مبلغ کودک و نوجوان، تبلیغ بانمک» دوره‌های کار با کودک را برای معلمان، طلبه‌ها، مبلغان و کسانی که در زمینه تربیت کودک و نوجوان فعالیت دارند، به روش‌های کاربردی تبدیل کرده‌ است و مشابه آن را به‌ این شکل نداشته‌ایم.
یادداشتی از احمد خیری، رئیس اداره کتابخانه، نشر و اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی
مبلغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به راهکارهای تشخیص یک کتاب خوب گفت: سرانه مطالعه ایرانیان از کتاب‌های خوب باید به سطحی متناسب با عظمت و سابقه تاریخی و تمدنی ما برسد.