عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

«رشدآوند» بستری برای هم‌افزایی‌های فرهنگی است

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری رویداد ملی «رشدآوند» این رویداد را بستری برای هم‌افزایی‌های فرهنگی مطرح کرد و گفت: بودجه‌های فرهنگی با هم‌افزایی‌ها و بسترهایی همچون رویداد ملی «رشدآوند» بسیار مناسب‌تر، بهتر و به‌صرفه‌تر مدیریت می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، کمال حیدری، معاون فرهنگی شهرداری اصفهان ضمن استقبال از برگزاری رویداد ملی «رشدآوند» از این رویداد به عنوان یکی از رویدادهای پیشگام در حوزه هم‌افزایی‌های فرهنگی نام برد و اظهار کرد: ما در حوزه‌های صنعت و فناوری دارای هم‌افزایی هستیم و پیشرو بوده‌ایم؛ اما در حوزه فرهنگ این کمبود احساس می‌شد که رویداد ملی «رشدآوند» پیشتازانه به این موضوع پرداخته است.

وی افزود: طبق آمار دریافتی، استقبال خوبی از این رویداد به عمل آمده و حدود 300 ایده تاکنون ثبت و دریافت شده است که در نوع خود ممتاز و کم‌نظیر می‌باشد.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان اشاره کرد: افرادی که ایده‌های خود را در این رویداد ملی به ثبت می‌رسانند و یا در فضاهای مشابه به انتشار ایده خود می‌پردازند «ایثارگران فرهنگی» هستند؛ زیرا ایثار ایده، اندیشه و تجربه، کمتر از ایثار مال نیست.

وی هم‌افزایی را نقطه حرکت نوآوری‌های پیش رو در جهان معاصر دانست و ادامه داد: برترین هنرها هنرهایی است که قابلیت ترویج داشته باشند. با توجه به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، بودجه‌های فرهنگی با هم‌افزایی‌ها و بسترهایی همچون رویداد ملی «رشدآوند» بسیار مناسب‌تر، بهتر و به‌صرفه‌تر مدیریت می‌شوند.

حیدری دستاوردهای این رویداد را بسیار عالی قلمداد کرد و توضیح داد: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان پس از اتمام این رویداد ملی در خصوص بازنمایی و اجرای ایده‌های برتر در سطح استان اصفهان از آنها حمایت می‌کند و پیشنهاد برگزاری نمایشگاه و دعوت از نخبگان این عرصه را نیز به دبيرخانه این رویداد ارائه کرده است.

وی در پایان سخنان خود از کانون‌ها و فعالان فرهنگی استان اصفهان دعوت کرد تا در فرصت باقی مانده تا اتمام زمان برگزاری این رویداد نسبت به ثبت ایده‌ها و تجارب خود اقدام کنند.

یادآور می‌شود: رویداد ملی «رشدآوند» فرصتی برای گردآوری، ارزیابی و معرفی ایده‌های مرتبط با تقویت تعامل خانواده، مسجد و مدرسه است که به همت خانه فناوری‌های فرهنگی، وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت ایده می‌توانند تا پایان اسفندماه سال جاری به نشانی اینترنتی m8r.ir/kariz40 مراجعه کنند.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *