عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

سفر درون استانی معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به شهرستان نطنز

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تجلیل از مبلغان برتر و دیدار با پیشکسوتان تبلیغ را در دستور کار سفر به شهرستان‌های استان برشمرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام  والمسلمین حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: در راستای هم‌افزایی و شبکه‌سازی فعالیت‌های تبلیغی و مبلغان عرصه جهاد تبیین، سفری به شهرستان نطنز داشتیم.

وی افزود: دیدار با امام جمعه، مسئولین و نخبگان فرهنگی نطنز از جمله برنامه‌های این سفر بود و در طی آن مقرر شد تا هماهنگی لازم برای برپایی مرکز رصد و قرارگاه شادی و نشاط در این شهرستان انجام شود.

اهتمام تصریح کرد: جلسه‌ای نیز با حضور طلاب و مبلغان خواهر و برادر برگزار شد که در آن لزوم توجه ویژه به گروه‌های تبلیغی و تبلیغ تخصصی مورد بحث قرار گرفت.

وی یادآور شد: تجلیل از مبلغان برتر و دیدار با پیشکسوتان تبلیغ در دستور کار سفر به شهرستان‌های استان قرار دارد که در این سفر نیز از خانم نوروزی به عنوان مبلغه برتر، تقدیر به عمل آمد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در خصوص دیدار با آیت الله انصاری گفت: مراسم تکریم از آیت الله انصاری که بیش از هشت دهه از عمر خود را در حوزه تبلیغ و معارف دین سپری کرده‌اند؛ با حضور امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات شهرستان نطنز و جمعی از مسئولین در منزل ایشان انجام گرفت.

 

مشاهده در خبرگزاری حوزه

 

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *