عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برگه

کمپینو؛ فرصتی نو برای تفریح خانوادگی، بازی و یادگیری

مدیر مؤسسه کمپینو با بیان این که این مؤسسه با ترکیب تفریح، آموزش و بازی، الگوی تازه‌ای از سرگرمی خانوادگی ارائه می‌دهد، گفت: این الگو به صورت همزمان نشاط، تعامل و مهارت‌های تربیتی را تقویت می‌کند.

به گزارش روابط‌ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، علی متقیان‌منش، مدیر مؤسسه «کمپینو»؛ استارتاپی فعال در زمینه طراحی و برگزاری کمپ‌های خانوادگی با محوریت تفریح، بازی و یادگیری تعاملی که به دعوت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان در نمایشگاه فن‌نما غرفه‌ای را به خود اختصاص داده است، در گفت‌وگویی اظهار داشت: مؤسسه کمپینو با ارائه قالبی نوین از تفریح خانوادگی که در آن شادی و نشاط همراه با آموزش مهارت‌های تربیتی و تعامل خانوادگی تلفیق شده است در نمایشگاه فن نما حاضر می‌شود.

وی مهم‌ترین ویژگی مشتری‌پسند خدمات این مؤسسه را ترکیب تفریح، آموزش و بازی دانست و گفت: خدمتی که در مؤسسه کمپینو ارائه می‌گردد، نوعی قالب جدید از تفریح خانوادگی است که ضمن ایجاد نشاط و سرگرمی، مهارت‌های تربیتی و تعامل خانواده را نیز تقویت می‌کند.

اردوهایی فراتر از سرگرمی و آموزش کلاسیک

وی با بیان اینکه افرادی که دغدغه تربیت دارند به خوبی می‌دانند آموزش‌های خشک و کلاسیک کارایی چندانی ندارند و از سوی دیگر، اردوهای صرفاً سرگرم‌کننده نیز اثرگذاری مطلوب به همراه نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ارزش فعالیت خود را در برگزاری اردوهایی می‌دانیم که همزمان با تفریح و نشاط، آموزش عمیق از مسیر بازی و بازی‌واره‌های کاربردی ارائه می‌دهد و بسیاری از مدارس، مجتمع‌های آموزشی و حتی سازمان‌هایی که دغدغه منابع انسانی دارند، از این مدل اردوهای خانوادگی استقبال می‌کنند.

حضور کمپینو در نمایشگاه فن‌نما با اهداف B2B و B2C

متقیان‌منش با اشاره به اهداف حضور این مجموعه در نمایشگاه فن‌نما، اظهار کرد: هدف اصلی ما در این نمایشگاه، ارتقاء سطح ارتباطات سازمانی و توسعه همکاری‌های B2B با ارگان‌ها و نهادهای مرتبط است تا بتوانیم نیازهای آنان را در حوزه آموزش خانواده و منابع انسانی برطرف کنیم.

وی در ادامه گفت: هدف دوم ما ارتباط با خانواده‌ها و مخاطبان عمومی است که به‌صورت غیرسازمانی از نمایشگاه بازدید می‌کنند و از این مسیر، دایره مخاطبان B2C خود را گسترش می‌دهیم.

به گفته مدیر مؤسسه «کمپینو»، این مؤسسه با سه خدمت و یک محصول حضور یافته است و با محصولی در حوزه آموزش مهارت‌های هوش هیجانی برای کودکان زیر هفت سال از طریق فعالیت‌های دست‌ورزی و خلاقانه، به تقویت هوش هیجانی آن‌ها کمک می‌کند.

وی ادامه داد: دو خدمت دیگر شامل رونمایی از دوره جدید تربیت مربی بازی‌محور و برگزاری کارگاه‌های طراحی بازی و همچنین کارگاه مادر و کودک در حوزه هوش عاطفی و تور خانوادگی در کاشان نیز از دیگر برنامه‌های رونمایی‌شده ما در نمایشگاه فن‌نما به شمار می‌روند.

تمرکز بر فروش و تحقق اهداف نمایشگاه

متقیان‌منش با اشاره به این که هدف سوم مؤسسه «کمپینو» در این حضور، فروش سه خدمت و یک محصول گفته شده می‌باشد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم به‌صورت حداکثری به اهداف خود برسیم و عواملی که از اختیار ما خارج نیست مانند نیروی انسانی غرفه، نحوه پرزنت مأموریت‌ها و پیگیری بازدیدها نقش مؤثری داشته باشند.

وی با تاکید بر این که اگر آمادگی غرفه‌داران و مؤسسات از پیش اندیشیده نشده باشد، نمایشگاه تنها به یک میز و دکور تبدیل می‌شود، گفت: حضور برنامه‌ریزی‌شده در نمایشگاه می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.

مدیر مؤسسه «کمپینو» با بیان اینکه حضور مؤثر در نمایشگاه نیازمند ابزارهای حرفه‌ای از جمله فایل‌های پرزنت، نمونه محصولات، کاتالوگ معرفی خدمات و ابزارهای ارتباطی مانند کارت ویزیت و جدول بازدیدکنندگان و وجود جذابیت‌های عملی همچون بازی‌های هدفمند است، بیان کرد: این ابزارها می‌توانند ارتباط مؤثر با مخاطب را تقویت کنند. بازدیدکنندگان حرفه‌ای نمایشگاه فن‌نما کسانی هستند که با برنامه‌ریزی و دقت، غرفه‌ها را بررسی کرده و به تحلیل و مقایسه فناوری‌ها می‌پردازند تا بتوانند متناسب با نیاز خود، فناوری‌های موردنظرشان را انتخاب کنند. از این رو، کسانی که با رویکرد هدفمند وارد نمایشگاه می‌شوند، موفق‌تر عمل می‌کنند.

نیاز استارتاپ؛ دیده شدن و برقراری ارتباط

وی با اشاره به شعار نمایشگاه فن‌نما با عنوان «برای وصل کردن»، اظهار کرد: این شعار دقیقاً به نیاز اصلی استارتاپ‌ها اشاره دارد. استارتاپ‌ها برای رشد نیازمند دیده‌شدن و برقراری ارتباط با سازمان‌ها و مصرف‌کنندگان هستند.

متقیان‌منش با تاکید بر این که در ساختار بیزینس‌های سازمانی معمولاً از تأمین‌کنندگان همیشگی استفاده می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه فن‌نما تنها زمانی به هدف شعاری خود دست پیدا می‌کند که بستری فراهم گردد تا شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان بتوانند دیده شوند و ارتباط مؤثری با بازار برقرار کنند.

حضور پرقدرت «کمپینو» در سال نخست

وی در پایان با اشاره به این که «کمپینو» در سال نخست حضور خود در نمایشگاه فن‌نما، با قدرت و برنامه‌ریزی وارد شده است، گفت: طی شش ماه گذشته با تحقیق و توسعه مداوم، قالب‌های خود را به‌روز و نواقص را برطرف کرده و با افزایش تنوع خدمات و ارائه پرزنت‌های مؤثر برای ارگان‌ها، تلاش کرده‌ایم حضوری پررنگ و مؤثر در این نمایشگاه داشته باشیم.

مؤسسه کمپینو در نمایشگاه فن‌نما پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد. در این غرفه، محصولات آموزشی ویژه کودکان، کارگاه‌های تربیت مربی بازی‌محور، کارگاه مادر و کودک در حوزه هوش عاطفی، عرضه می‌گردد.

یادآور می‌شود سومین نمایشگاه ملّی فناوری و نوآوری فن‌نما با حضور ۱۰ شرکت خلاق و نوآور از خانه فنّاوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته‌ به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، از ۱۷ تا ۲۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در سالن A بخش پاویون صنایع خلاق واقع در شهر نمایشگاهی اصفهان در کمربندی شرق اصفهان، بزرگراه استاد پرورش برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 - 5 = ?
بارگذاری مجدد

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.