عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

برگه

فرصتی فراتر از آموزش؛ ضرب آموزش سنتی با امکانات و ابزار دیجیتال با منادی

مدیر مؤسسه منادی با بیان این که این مؤسسه با ارائه آموزش‌های روشمند، علمی و گام‌به‌گام در حوزه ستایشگری، صداسازی و فن بیان، فراتر از یک آموزشگاه عمل کرده است، گفت: «منادی» پلی میان سنت مداحی و آینده دیجیتال است.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، سید محمد رضایی، مدیر مؤسسه «منادی»، استارتاپی فعال در حوزه آموزش ستایشگری، صداسازی و فن بیان، به دعوت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان، غرفه‌ای را در نمایشگاه فن‌نما به خود اختصاص داده است، در گفت‌وگویی اظهار داشت: مهم‌ترین مزیت مؤسسه منادی برای مخاطبان، ارائه آموزش روشمند، علمی و گام به گام در حوزه ستایشگری، صداسازی و فن بیان است.

پشتیبانی مستمر و پایدار

وی با بیان این که این آموزش‌ها با متدهای روز و استانداردهای جهانی طراحی شده و مسیر رشد هنرجو کاملاً قابل سنجش است، گفت: مؤسسه منادی تنها آموزشگاهی است که علاوه بر فضای آموزشی، هنرجو را تا ورود به عرصه ستایشگری همراهی کرده و به مجموعه‌ها معرفی و پشتیبانی دائمی ارائه می‌دهد. در هر آموزش از اساتید متخصص آن استفاده می‌شود مثلا کنترل استرس مؤسسه منادی را یک دکتر روانشناس بالینی تدریس می‌کند.

مدیر مؤسسه منادی با اشاره به این که این مؤسسه به عنوان اولین آموزشگاه مداحی دارای مجوز شرکت خلاق شناخته شده و این ترکیب، یک مزیت رقابتی کم‌نظیر محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: هدف از حضور منادی در نمایشگاه فن‌نما معرفی ظرفیت‌های آموزشی، فرهنگی و رسانه‌ای مؤسسه منادی و ایجاد ارتباط موثر و سازنده با نهادها، مجموعه‌ها، آموزشگاه‌ها و علاقه‌مندان است.

تحقق بخش قابل توجهی از اهداف در نمایشگاه فن‌نما

وی با تاکید بر این که به فن‌نما آمدیم تا دیده شویم، شنیده شویم و هم‌افزایی ایجاد کنیم و فضایی فرهنگی و مؤمنانه میان مجموعه‌های فعال شکل دهیم، تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته بخش قابل توجهی از اهداف این مجموعه، به ویژه شناخته شدن و جذب مخاطبان جدید، در طول نمایشگاه محقق می‌شود.

رضایی تحقق کامل این اهداف را منوط بر میزان تعامل بازدیدکنندگان، کیفیت معرفی مؤسسه در غرفه و توانمندی تیم اجرایی در مدیریت ارتباطات کرد و عنوان کرد: حضور در نمایشگاه فن‌نما تنها حضور فیزیکی نیست بلکه نیازمند آمادگی محتوایی، بصری و ارتباطی است.

وی ادامه داد: این امر شامل تولید محتوای رسانه‌ای حرفه‌ای از جمله کلیپ معرفی، موشن گرافیک، تیزر آموزشی، نمایش نمونه آثار هنرجویان، پخش بخش‌هایی از کلاس‌ها و داشتن بنر و هویت بصری مناسب است.

مدیر مؤسسه منادی حضور نیروهای پاسخگو و خوش‌بیان با روابط عمومی بالا را علتی برای احساس نیاز بازدیدکنندگان به مؤسسه منادی دانست و گفت: ویژگی بازدیدکنندگان موفق در این نمایشگاه این هست که افرادی باشند که دغدغه رشد و ارتقاء دارند و به دنبال آموزش بنیادین و اصولی برای پیشرفت صدای خود هستند.

فن‌نما؛ فضایی برای تبادل تجربه و هم افزایی

وی افزود: نمایشگاه فن‌نما باید فضایی برای تبادل تجربه، هم‌افزایی و همکاری‌های بلندمدت باشد.

رضایی با اشاره اینکه از نگاه ما، این نمایشگاه فرصت وصل کردن پدیده‌ها به فرصت‌ها، آموزش به فناوری، مجموعه‌های فرهنگی به یکدیگر و استعدادها به مسیر رشد است، اظهار کرد: امیدواریم که نمایشگاه با فضایی پویا، الهام‌بخش و پرنشاط برگزار شود و زمینه همکاری‌های آینده را فراهم کند.

وی در پایان با بیان این که افتخار می‌کنیم در کنار مجموعه‌های خلاق و فرهنگی کشور حضور داریم، خاطرنشان کرد: مؤسسه منادی با تمام توان آماده است دست علاقه‌مندان را به گرمی بفشارد و مسیر رشد هنرجویان را هموار کند. این مؤسسه بیش از یک آموزشگاه، پلی میان آموزش سنتی مداحی به آینده است.

مدیر مؤسسه منادی از بازدیدکنندگان نمایشگاه فن‌نما دعوت کرد تا از غرفه مؤسسه بازدید و با اساتید و هنرجویان مؤسسه گفت‌وگو و از فضای آموزشی پرشور و گرم موسسه بازدید کنند و در صورت نیاز از تست‌ها و رفع اشکال آموزشی بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود سومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن‌نما با حضور ۱۰ شرکت خلاق و نوآور از خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، از ۱۷ تا ۲۰ آبان از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در سالن A بخش پاویون صنایع خلاق واقع در شهر نمایشگاهی اصفهان، کمربندی شرق، بزرگراه استاد پرورش برگزار ‌شد.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 3 = ?
بارگذاری مجدد

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.