عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

تمدید جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ»

رئیس اداره فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: به دلیل درخواست‌های صورت گرفته، ارسال اثر به جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تا 15 فروردین 1403 تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مهدی پایون در گفت و گویی اظهار داشت: هدف از رویداد ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» استخراج و به اشتراگ گذاری فکر، ایده، هنر است.

وی افزود: «آسیب‌های اجتماعی»، «قصص قرآنی و آیات تبیین»، «جایگاه نماز در جامعه اسلامی» و «سبک زندگی، اسلامی ایرانی» چهار محور این جشنواره را شامل هستند.

دبیر جشنواره ملّی موشن‌گرافیک «طلافنگ» تصریح کرد: آثار می تواند انواع موشن‌گرافی های دوبعدی، سه بعدی، استاپ‌موشن کمیک‌موشن، موشن آبجکت، اینفوموشن و استوری موشن باشد و اولویت با آثاری است که با موضوع‌های جشنواره همخوانی بیشتری داشته باشند.

وی تأکید کرد: حجم موشن‌ها می‌بایست حداکثر 50 مگابایت و زمان هر موشن حداکثر 120 ثانیه باشد و هر هنرمند می تواند حداکثر 3 اثر ارسال و مالکیت اثر نیز می‌بایست با شخص ارسال کننده باشد.

پایون با اشاره به جوایز هر بخش بیان کرد: جوایز نفر اول تا سوم هر بخش به طور مستقل و به ترتیب 10، 8 و 5 میلیون تومان و به 4 اثر در حوزه بهترین سناریو و ایده‌پردازی، بهترین گویندگی، بهترین تصویرگری و بهتری کارگردانی و تدوین جوایزی اهدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 15 فروردین 1403 به نشانه اینترنتی m8r.ir/talafang ارسال نمایند.

مطالب مرتبط

نظرات

دیدگاه های ارسال شده پس از تایید منتشر خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *