به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حمیدرضا شمسایی، مدیر مؤسسه «گردو مدیا» (حجره مجازی) استارتاپی که در نمایشگاه فننما در زمینه سادهسازی مفاهیم با پشتوانه پژوهشی در قالبهای بصری، به دعوت خانه فناوریهای فرهنگی اصفهان غرفهای را به خود اختصاص داده در گفتوگویی به بیان دیدگاههای خود درباره اهداف و دستاوردهای این حضور پرداخت و اظهار داشت: مهمترین ویژگی مشتریپسند گردو مدیا، سادهسازی مفاهیم عمیق با پشتوانه پژوهشی قوی است.
وی با بیان اینکه مؤسسه گردو مدیا معارف پیچیده را به قالبهای جذاب بصری مانند استاپموشن تبدیل میکند تا برای نسل جوان هم جذاب و هم قابل درک باشد، گفت: هدف حضور در این رویداد فرهنگی، ایجاد ارتباط با نهادهای همسو، نمایش ظرفیتهای خلاقانه در تولید محتوای دیجیتال عمیق و کسب بازخورد مستقیم از مخاطبان و شرکای بالقوه است.
کیفیت ارائه و تعامل با فعالان فرهنگی
مدیر گردو مدیا با اشاره به تحقق اهداف مؤسسه در نمایشگاه فننما، افزود: موفقیت ما به کیفیت ارائه، استقبال فعالان فرهنگی و رسانهای و توانایی ما در نمایش ارزشهای واقعی محتوایمان بستگی دارد.
وی در ادامه به نحوه حضور مؤثر در نمایشگاههای تخصصی پرداخت و خاطرنشان کرد: حضور باید با استراتژی مشخص و تمرکز بر نمایش ملموس مزیت رقابتی باشد.
شمسایی افزود: ابزار اصلی، نمونهکارهای قوی و تیم متخصص میتوانند پیام شرکت را به وضوح انتقال دهند.
وی در ادامه به موفقترین بازدیدکنندگان در نمایشگاه فننما اشاره کرد و تصریح کرد: موفقترین افراد، افرادی با برنامه و هدفمند هستند و مهمترین ویژگی نمایشگاه، بازدهی زمانی بالا و امکان ایجاد ارتباطات مؤثر و کاربردی است.
فننما؛ پلی برای وصل کردن ایده، فناوری و محتوا
مدیر گردو مدیا درباره شعار نمایشگاه با عنوان «برای وصل کردن» گفت: فننما یک پل ارتباطی زنده است که ایده را به اجرا، فناوری را به محتوا و ارائهدهندگان را به شرکای آیندهشان متصل میکند.
وی خاطرنشان کرد: در گردو مدیا باور داریم انتقال مفاهیم ناب به نسل جدید، نیازمند خلاقیت، دقت و صداقت است.
مدیر مؤسسه گردو مدیا در پایان با بیان اینکه تولید هر اثر یکدقیقهای حاصل ماهها پژوهش و تلاش است، بیان کرد: از بازدیدکنندگان دعوت میکنیم به پاویون صنایع خلاق نمایشگاه فننما بیایند و ببینند چگونه هنر و معنا را برای تأثیری ماندگار در کنار هم قرار میدهیم.
یادآور میشود سومین نمایشگاه ملّی فناوری و نوآوری فننما با حضور ۱۰ شرکت خلاق و نوآور از خانه فناوریهای فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، از ۱۷ تا ۲۰ آبان در سالن A بخش پاویون صنایع خلاق واقع در شهر نمایشگاهی اصفهان، در کمربندی شرق اصفهان، بزرگراه استاد پرورش برگزار شد.