عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

عنوان منو

اخبار

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان گفت: رسالت خانه فنّاوری‌های فرهنگی اصفهان، حمایت از گروه‌های تبلیغی و طلابی است که ایده‌های تبلیغی و تخصصی دارند و می‌خواهند آن را تبدیل به یک مؤسسه تاب‌آور کنند.
حجت الاسلام شریعتمداری گفت: تبلیغ عمومی و تخصصی نه در تضاد، بلکه در کنار یکدیگر معنا می‌یابند. تبلیغ عمومی به دلیل تنوع مخاطبان و گستره معارف دینی، امکان تفکیک دقیق را ندارد، اما قابلیت جهت‌دهی و هدفمند شدن را داراست. از این منظر، تبلیغ عمومی نه‌تنها بستر رشد تبلیغ تخصصی را فراهم می‌آورد، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از فرآیند ارتقای سطح آگاهی دینی در جامعه محسوب می‌شود.
مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اظهار داشت: تاکنون هشتاد رشته تخصصی در این حوزه تعریف شده است که هر یک دارای مبلغین توانمند و متخصص هستند. اقدامات انجام‌شده در این زمینه، با وجود دستاوردهای ارزشمند، هنوز کافی نیست و باید با رویکردی هدفمندتر توسعه یابد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فرآیند تبلیغات دینی باید در پنج مرحله اساسی طراحی و اجرا شود تا مسیری نظام‌مند از شناخت تا بهینه‌سازی را در تبلیغ ترسیم کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین روستاآزاد اظهار داشت: رسالت اصلی حوزه‌های علمیه، تربیت عالمان دین و مبلغانی است که با درک عمیق از معارف الهی، مخاطبان را به تقوا و تحول قلبی سوق دهند. این امر نه تنها موجب ارتقای سطح معنوی جامعه خواهد شد، بلکه زمینه‌ساز رشد فکری و هدایت صحیح مردم در مسیر ارزش‌های دینی است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تأکید بر ضرورت به‌روزرسانی حوزه، تربیت نیروی متخصص و تقویت هویت انقلابی در طلاب گفت: یکی از مخاطبان اصلی پیام مقام معظم رهبری به همایش بین‌المللی یکصدمین سالگشت بازتأسیس حوزه‌ی علمیه‌ی قم، ما استادان هستیم.
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین اصغر هادی را به عنوان «سرپرست گروه مطالعات خانواده پژوهشکده الهیات و خانواده» منصوب کرد.
مبلغ تخصصی قرآن اظهار کرد: قرآن از ما تفسیر نمی‌خواهد، تدبّر می‌خواهد؛ تدبّر یعنی قلب را وارد میدان فهم قرآن کنیم، نه اینکه آن را فقط با عقل و اصطلاحات بشکافیم
مشاور استاندار اصفهان با بیان اینکه استارتاپ‌ها عمدتاً به‌دلیل مشکلات ارتباطی شکست می‌خورند، گفت: برای داشتن کسب‌وکار موفق باید میان سه ضلع مثلث مشتری، سرمایه‌گذار و هم‎‌بنیان‌گذار ارتباطی قوی برقرار کرد.
یک پژوهشگر و کارشناس فرق گفت: برای آسیبشناسی نوجوانانی که جذب فرقهها میشوند، ابتدا باید بررسی کنیم که دین را قبول دارند یا خیر؛ سپس با دو روش علمی و دینی با آنها گفتوگو کنیم.
عضو هیئت علمی دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران گفت: در بررسی مجموع روایاتی که از امام رضا(ع) نقل شده به دست می‌آید که سه مفهوم عدالت، محبت و معنویت در حکمرانی خانواده بسیار پر رنگ است.
دوره «ربانیون» به همت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با هدف تربیت طلاب و مبلغان توانمند در تبیین اندیشه نظام‌مند قرآن در جامعه، در اصفهان آغاز شد.

زندگی وجود مقدس امام رضا علیه‌السلام نه‌تنها برای شیعیان آن حضرت که برای تمام آزادگان جهان مملو از درس معرفت و بصیرت است. دولت عباسی در زمان خود مقتدرترین دولت جهان شناخته می‌شد. سیاست مأمون ایجاب می‌کرد که خود را طالب علم و فرهنگ معرفی کند و همین سیاست او […]

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین صادق امینی را به عنوان «سرپرست مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین(ره)» و «نماینده هیات امناء در مدرسه علمیه تخصصی مجتهده امین(ره)» منصوب کرد.
یک کارشناس حوزه تربیت گفت: اگر می‌خواهید در خصوص پاسخ به شبهات دینی با نوجوان گفت‌وگو کنید، باید بدانید که بیشتر اعمال و تصمیمات او بر پایه احساسات، عواطف و هیجاناتش است و بر مبنای عقل القایی حرکت می‌کند.

آخرین مطالب

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان گفت: رسالت خانه فنّاوری‌های فرهنگی اصفهان، حمایت از گروه‌های تبلیغی و طلابی است که ایده‌های تبلیغی و تخصصی دارند و می‌خواهند آن را تبدیل به یک مؤسسه تاب‌آور کنند.
حجت الاسلام شریعتمداری گفت: تبلیغ عمومی و تخصصی نه در تضاد، بلکه در کنار یکدیگر معنا می‌یابند. تبلیغ عمومی به دلیل تنوع مخاطبان و گستره معارف دینی، امکان تفکیک دقیق را ندارد، اما قابلیت جهت‌دهی و هدفمند شدن را داراست. از این منظر، تبلیغ عمومی نه‌تنها بستر رشد تبلیغ تخصصی را فراهم می‌آورد، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از فرآیند ارتقای سطح آگاهی دینی در جامعه محسوب می‌شود.
مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اظهار داشت: تاکنون هشتاد رشته تخصصی در این حوزه تعریف شده است که هر یک دارای مبلغین توانمند و متخصص هستند. اقدامات انجام‌شده در این زمینه، با وجود دستاوردهای ارزشمند، هنوز کافی نیست و باید با رویکردی هدفمندتر توسعه یابد.

پربازدیدترین ها

استفاده از گزاره‌های دینی در روان‌شناسی اسلامی

یک عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اظهار کرد: روان‌شناسی، امروز بیش از هر زمان دیگری به معنویت و مذهب روی آورده و این موضوع آن را به موفق‌ترین علم انسانی برای کمک به انسان‌های آسیب دیده تبدیل کرده است.

رسالت اصلی و ارزش حیاتی حوزه های علمیه به امر تبلیغ دین در همه عرصه ها است

امام جمعه اصفهان با تاکید بر تاثیر نحوه بیان و به ویژه محتوای خوب بر اساس قرآن کریم و نهج البلاغه گفت: باید بدانیم اگر اهل تبلیغ نباشیم به طور قطع به وظیفه خودعمل نکرده ایم، لذا باید بیشتر کار کرده و از اوقات خود بهره ببریم، چرا که ارزش ما به تبلیغ است.

اوّلین نشست تجربه‌نوردی فرهنگی

اوّلین نشست تجربه‌نوردی فرهنگی با ارائه جناب آقای دکتر بشیر خالقی‌پور، رتبه برتر رویداد ملّی «رشدآوند» ویژه تشکل‌های مردمی و فعالان فرهنگی اجتماعی به همت خانه فناوری‌های فرهنگی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی و اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان برگزار شد.

نظریه شخصیت توحیدی، خاستگاه اسلامی دارد

یک عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: شخصیت توحیدی دارای سطح مطلوبی از رضایت از زندگی است که در ادبیات دینی آن را حیات طیبه می‌نامیم.

اوّلین کارگاه تجربه‌نوردی کارآفرینان برتر

با هدف گفت‌وگو و به اشتراک‌گذاری تجربیات در حوزه تهیه و تولید بازی‌های فکری، اوّلین کارگاه تجربه‌نوردی کارآفرینان با حضور احسان رحمانیان، مدیر عامل شرکت کیمیا پدیده طرح اسپادان با نام تجاری نابغه هوشمند، به همت خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مرکز ملّی نوآوری و خلاقیت اشراق و شرکت علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار شد. / عکس: فؤاد خورسندی

جنگ هیبریدی و جهاد تبیین

نشست تخصصی اساتید حوزه علمیه اصفهان

بزرگداشت آیت الله جوادی

13 بهمن؛ تجلیل از هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان ، آیت الله جوادی

پاسخگویی به سؤالات جبهه مقاومت

عناوین برتر خبرگزاری

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان گفت: رسالت خانه فنّاوری‌های فرهنگی اصفهان، حمایت از گروه‌های تبلیغی و طلابی است که ایده‌های تبلیغی و تخصصی دارند و می‌خواهند آن را تبدیل به یک مؤسسه تاب‌آور کنند.
حجت الاسلام شریعتمداری گفت: تبلیغ عمومی و تخصصی نه در تضاد، بلکه در کنار یکدیگر معنا می‌یابند. تبلیغ عمومی به دلیل تنوع مخاطبان و گستره معارف دینی، امکان تفکیک دقیق را ندارد، اما قابلیت جهت‌دهی و هدفمند شدن را داراست. از این منظر، تبلیغ عمومی نه‌تنها بستر رشد تبلیغ تخصصی را فراهم می‌آورد، بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از فرآیند ارتقای سطح آگاهی دینی در جامعه محسوب می‌شود.
مدیرکل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم اظهار داشت: تاکنون هشتاد رشته تخصصی در این حوزه تعریف شده است که هر یک دارای مبلغین توانمند و متخصص هستند. اقدامات انجام‌شده در این زمینه، با وجود دستاوردهای ارزشمند، هنوز کافی نیست و باید با رویکردی هدفمندتر توسعه یابد.